Târgul Internaţional de Turism “Winter Holiday”

20 09. 2010, 12:39

Experienţa acumulată de-a lungul celor 20 de ani de activitate, împreună cu realul succes înregistrat în cadrul Târgului Internaţional de Turism "Holiday Market", fac organizatorii încrezători şi optimişti cu privire la reuşita acestui eveniment, chiar şi în cazul contextului dificil din prezent.

Organizat pe o suprafaţă de circa 3000 mp, Târgul Internaţional de Turism "Winter Holiday" reuneşte în calitate de expozanţi agenţii de turism, parteneri hotelieri, companii aeriene, asociaţii regionale de promovare a turismului, birouri de promovare a turismului ale unor tari precum Austria, Ungaria, Franta, parteneri internaţionali, autorităţi locale.



Organizatorii îşi propun ca la această ediţie a Târgului Internaţional de Turism să reproducă România Turistică. În anul 2010, ANAT a stabilit ca prioritate promovarea destinaţiilor româneşti. "Vacanţă în ţara mea. 2010 anul ofertelor speciale ", idee a FAPT (Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică) a fost preluată de către ANAT şi transformată într-un program naţional care include oferte speciale pentru petrecerea vacanţei în România, pentru întreg anul 2010.

Federaţia are ca scop dezvoltarea şi promovarea destinaţiilor turistice pe plan naţional şi internaţional. FAPT îşi propune să contribuie la o îmbunătăţire a activităţilor de marketing şi de branding a destinaţiilor şi a produselor turistice pe care acestea le oferă, promovarea brandurilor locale, susţinerea programelor de incoming, susţinerea promovării României la târgurile naţionale şi internaţionale prin organizarea de standuri ale destinatiilor turistice.

Printre participanţi se vor număra autorităţile locale, hotelierii, reprezentanţi ai domeniului privat din fiecare asociaţie membră FAPT. Vor fi prezente principalele asociaţii de promovare a destinaţiilor turistice din România - Litoral-Delta Dunării, Prahova, Braşov, Sibiu, Bucovina, Banat, Oltenia, Sighişoara etc.

În premieră pe plan naţional şi având în vedere importanţa majoră pe care o are filmul în promovarea turismului, organizatorii au alăturat în acest an Târgului Internaţional de Turism Winter Holiday, Festivalul Internaţional de Film de Turism - BITFF, dezvoltând astfel un nou concept de eveniment, mult mai complex. Vizitatorii Târgului vor putea viziona scurt metraje cu teme turistice interne şi internaţionale.

În cadrul Târgului Internaţional de Turism "Winter Holiday" vor fi acordate premii pentru vizitatori, constând în pachete turistice în România şi în străinătate. Participarea la tombolă se face în baza biletului de intrare.

În plus, pe toata durata târgului, vizitatorii vor beneficia de oferte speciale pentru vacanţele de iarnă, atât în ţară cât şi în străinătate, prin programele "O săptămâna la munte", "Decada balneară", "O săptămână de refacere" precum şi programul de "Înscrieri timpurii" pentru sărbătorile şi sezonul de iarnă.

"Din ce în ce mai mulţi români sunt interesaţi de vacanţele din sezonul de iarnă şi au nevoie de cea mai bună alegere, aşa încât ne propunem să oferim membrilor posibilitatea de a vinde cât mai multe vacanţe, într-un cadru cât mai adecvat, atât pentru destinaţii interne, cât şi externe. Succesul acestui eveniment va fi dublat de aniversarea a 20 de ani de activitate a patronatului ANAT - cea mai puternică organizaţie din turismul românesc, sărbătoare la care vom participa împreună, odată cu Gala "ANAT la 20 de Ani"! " declara Corina Martin, preşedinte ANAT.

Pentru informaţii actualizate zilnic privind expozanţii, căile de acces şi alte informaţii referitoare la eveniment vă invităm să vizitaţi pagina oficială a evenimentului: www.targuri-anat.ro

CITESTE SI: