Discovery anunţă lansarea TLC în România

09 11. 2010, 06:00

Grila de programe TLC va fi alcătuită în condordanta cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.

"Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

TLC este un post de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani şi programe bazate pe realităţile cu care acestea se confruntă în fiecare zi. În urma cercetărilor desfăşurate de Discovery Networks în mai multe ţări din Europa, printre care şi România, a reieşit faptul că femeile moderne îndeplinesc roluri foarte diverse şi nu vor să fie încadrate în simple stereotipuri. Tocmai de aceea TLC oferă divertisment de calitate pentru orice ocazie şi programe pe subiecte diverse, de la provocări în carieră la transformări de imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturi practice pentru problemele întâlnite zi de zi. TLC găseşte personaje cu experienţe extraordinare şi prezintă poveştile lor într-un mod autentic, original şi expresiv. Postul oferă telespectatorilor programe de divertisment, dar care în acelaşi timp le permit acestora să descopere lucruri noi şi să îşi lărgească orizonturile. Mai mult, programele TLC sunt alese în aşa fel încât să fie atractive şi pentru partenerii femeilor sau pentru întreaga lor familie, astfel încât aceştia să le poată urmări împreună.

"Suntem încântaţi să putem aduce TLC telespectatorilor din România. Noul post TV reflectă puterea femeii moderne de a se adapta în permanenţă la ceea ce-i oferă viaţa, iar programele se adresează atât femeilor, cât şi partenerilor lor. Sunt convinsă că telespectatorii vor regăsi deseori frânturi din propria viaţă reflectate în programele noastre şi vor fi chiar inspiraţi de unele personaje", a spus Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.

Din oferta de programe cu care se va lansa postul TLC, fac parte câteva serii foarte cunoscute şi apreciate la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, cum ar fi:

  • Poliţistele din Broward County - povestea unor femei poliţist şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii.
  • Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme - cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost.
  • PR şi modă la New York - povestea captivantă a lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de moda pentru nume celebre din această industrie.


În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).



TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010. În prezent, postul este disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite. Atfel, TLC va deveni postul pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie din cadrul ofertei de televiziune prin cablu.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent şapte posturi TV: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery. TLC va fi inclus în oferta Discovery în anul 2011.