Apple recunoaşte problemele lui iPhone 8 şi de aceea oferă reparaţii gratuite utilizatorilor

05 09. 2018, 17:00

Compania a anunţat că toate modelele iPhone 8 cumpărate între septembrie 2017 şi martie 2018 pot fi afectate de această problemă. Utilizatorii care sunt afectaţi de problemele amintite mai sus, cât şi cei care nu sunt afectaţi, pot merge la oricare dintre service-urile partenere Apple pentru înlocuirea gratuită a plăcii de bază, indiferent dacă dispozitivul este sau nu încă în garanţie, scrie go4it.

Întrucât a trecut mai puţin de un an, toate telefoanele Apple afectate ar trebui să fie încă acoperite de garanţia de conformitate, inclusiv în America, unde aceasta este de regulă de 12 luni. În Europa, aceasta este de 24 de luni pentru persoane fizice şi de 12 luni pentru persoane juridice, deci ar putea fi acoperite încă un an de acum înainte. Fiind vorba despre un program de reparaţie oficial, acesta va fi valabil chiar şi după ce telefoanele ies din garanţie.

Modelele iPhone 8 Plus nu sunt afectate de această problemă şi nu sunt eligibile pentru astfel de reparaţii gratuite. Dacă aveţi un iPhone 8 cumpărat în perioada septembrie 2017-martie 2018, puteţi accesa site-ul oficial Apple pentru a verifica dacă telefonul se află printre cele care necesită reparaţii. De asemenea, dacă aveţi un iPhone 8 cumpărat de pe piaţa gri, sau second-hand, ar trebui de asemenea să verificaţi telefonul. Pentru verificare este necesar codul serial unic.