Home » Cultură » Descoperă Acum: Un asteroid mai mare decât Burj Khalifa se va apropia de Pământ. Istoria din spatele celebrei ocale a lui Cuza. Fenomen ameninţător în Groenlanda

Publicat: 27.01.2018
Un asteroid gigant, clasificat ca fiind ''potenţial periculos'' de către NASA, va trece în curând pe lângă Pământ.
Instaurarea lui Alexandru Ioan Cuza ca domnitor al Moldovei şi apoi al Ţării Româneşti, realizându-se astfel Mica Unire de la 24 ianuarie 1859, a fost urmată de o serie de reforme pentru modernizarea Principatelor Române. Una dintre ele a fost obligativitatea utilizării aceloraşi unităţi de măsură în cele două Principate, sistem metric aliniat celui european.

Într-o perioadă în care calotele polare şi gheţarii sunt ameninţaţi de efectele schimbărilor climatice, Groenlanda este ameninţată de un alt fenomen.

Oamenii sunt cele mai evoluate animale sociale, ce au abilitatea de a comunica prin intermediul limbajului chiar şi cu persoane pe care nu le cunosc. Însă evoluţia inteligenţei sociale a omului a avut la bază o simplă chimie cerebrală.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele în detaliu: