Home » D:News » „Armageddon”, un film care ar putea deveni o realitate de coşmar? Arma pregătită de NASA în cazul în care un asteroid ameninţă Pământul

Publicat: 26.06.2015
NASA a anunţat că lansează o colaborare cu Administraţia Naţională pentru Securitate Nucleară (National Nuclear Security Administration - NNSA) în cadrul unui plan privind devierea cursului unui asteroid potenţial periculos, în cazul în care un astfel de obiect cosmic s-ar afla pe o traiectorie de coliziune cu Pământul, conform unui material publicat de Huffington Post.

„Există nenumăraţi astfel de asteroizi pe orbită între Marte şi Jupiter (centura de asteroizi), iar unii dintre ei au orbite care ajung puţin prea aproape, intersectând drumul Pământului în jurul Soarelui”, anunţă directorul Planetariului Hayden, din cadrul Muzeului de Istorie Naturală din New York.

Nu e ca la Hollywood! Arma pregătită de NASA în cazul în care un asteroid ameninţă Pământul