Home » D:News » NASA a publicat prima imagine cu sistemul TRAPPIST-1. ”Permitem publicului să fie martor la fiecare pas al descoperirii” – FOTO

Publicat: 14.03.2017
Nasa a făcut publică prima imagine cu sistemul TRAPPIST-1. Deşi imaginea pixelată nu oferă detalii uimitoare despre sistem, cercetătorii susţin că reprezintă un pas important pentru viitoarele cercetări.

Imaginea needitată prezintă un pixel şi lumina din jurul lui surprinse de telescopul spaţial Kepler, conform Futurism.

Telescopul a studiat sistemul timp de o oră până când a reuşit să realizeze imaginea. Deşi pare ciudat faptul că NASA a publicat o imagine care nu oferă multe informaţii, pentru cercetători şi public aceasta reprezintă o confirmare a anunţului anterior.

Credit: NASA Ames/G. Barentsen

,,Cercetătorii şi pasionaţii din lume încearcă să afle noi informaţii despre planetele cu mărimi asemănătoare Terrei,” spune Geert Barentsen, cercetător K2 din cadrul NASA. ,,Prin publicare celor mai proaspete informaţii despre TRAPPIST-1 oferim cercetătorilor posibilitatea de a urmări întregul parcurs al cercetării, de asemenea permitem publicului să fie martor la fiecare pas al descoperirii,” adaugă el.