Home » D:News » Beneficiile necunoscute ale plantei indiene moringa

Beneficiile necunoscute ale plantei indiene moringa

Publicat: 12.10.2017
Moringa - planta lăudată pentru beneficiile sale pentru sănătate de mii de ani - este foarte bogată în antioxidanţi şi compuşi fitonutriţionali activi.
Până în prezent, oamenii de ştiinţă au investigat amplu doar o parte din numeroasele beneficii de sănătate oferite de această plantă. Cercetătorul dr. Horaţiu Albu, master în biologia moleculară, ne spune care pot fi efectele benefice ale acestei plante miraculoase asupra sănătăţii noastre.

Moringa este foarte hrănitoare
Moringa, un copac destul de mare indigen în nordul Indiei, vine cu avantajul că aproape toate părţile îi pot fi consumate sau utilizate că ingrediente în diferite medicamentele fitonutriţionale sau remedii tradiţionale pe bază de plante.

Frunzele şi păstăile sunt frecvent consumate în anumite părţi ale Indiei şi Africii. Frunzele sunt o sursă excelentă de proteine, vitamine şi minerale. Astfel, o ceaşcă de frunze proaspete, tăiate conţine 2g proteine complexe şi o proporţie importantă din necesarul zilnic de Vitamina B6 (19%), Vitamina C (12%), Vitamina B2 (9%), Vitamina A (9%) sub forma beta-carotenilor, Fier (11%) şi Magneziu (8%). În ţările occidentale, frunzele uscate şi apoi transformate sub formă de pulbere sau capsule sunt utilizate pentru suplimentare nutriţională.

Citeşte continuarea în CSID.