Montagnier: "ADN-ul se teleporteaza"
Prima pagină D:News

Montagnier: "ADN-ul se teleporteaza"

01.17.2011 | ● Vizualizări: 672
Montagnier: ADN-ul se teleporteaza      ADN, Montagnier, emisii electromagnetice, infectie + zoom
Galerie foto (1)

Un studiu al cercetatorului francez demonstreaza ca genele calatoresc pe unde electromagnetice.

Zilele acestea, cercetatorul francez Luc Montagner (laureat al Premiului Nobelpentru Medicina) a dat publicitatii primele rezultate ale unuistudiu cu potential revolutionar, conform caruia ADN-ul ar ficapabil sa se "teleporteze", prin intermediul emisiilorelectromagnetice.

Ipoteza omului de stiinta este ca fiecare filament de ADN in parte(si la o adica, chiar fiecare gena) este in masura sa emita undeelectromagnetice, care se propaga prin intermediul formarii denanostructuri de apa; in plus, aceasta proprietate le-ar permiteanumitor microorganisme sa infecteze celule la distanta, printr-unproces care aminteste de cel al teleportarii.

Materialul biologic a fost excitat electromagnetic de cercetatori,iar semnalele au fost capturate si amplificate printr-un computer.Rezultatele inregistrate sunt fara precedent: solutiile biologiceextrase din culturi celulare bacteriene si virale emit undeelectromagnetice la o frecventa foarte scazuta (intre 500 si 3000Hz), si rezultate similare sunt obtinute analizand doar ADN-ulextras din aceleasi microorganisme. De asemenea, s-a mai observatsi ca emisiile electromagnetice nu depind de cantitatea de celuleutilizate in cultura, si ca gene individuale sunt capabile saproduca aceleasi emisii.

Acest lucru inseamna ca fiecare molecula de ADN in parte, supusaexcitarii electromagnetice, este in masura sa emita semnalecaptabile: dar cum se ajunge la teleportarea ADN-ului dintr-ocelula in alta?

Aici intervine elementul cel mai provocator si mai controversat alstudiului lui Montagnier: oamenii de stiinta au observat caemisiile de ADN provocau schimbari la nivelul nanostructurilor apeisi ulterior, ei au demonstrat ca aceste emisii pot influenta sinanostructurile unei solutii apoase lipsite de elemente biologice.Considerand ca aceste aceste structuri specifice ar putea servidrept structura pentru reproducerea moeculei emitatoare, au inseratin eprubeta continand apa elementele necesare sintezei ADN-ului(enzima polimeraza, nucleotide si primeri). Iar atunci cand auanalizat ADN-ul produs, cercetatorii au descoperit secventeidentice cu cele originale in proportie de 98%.

In esenta, ADN-ul ar fi in masura sa transfere informatii desprepropria structura prin intermediul apei, mergand pana la areconstrui molecula intr-un alt ambient apos. Chiar si doar aceastadescoperire era de ajuns pentru a provoca furori in lumeastiintifica, dar Luc Montagnier merge si mai departe, lansandipoteza ca aceasta proprietate ar fi cea utilizata demicroorganisme pentru a infecta alte celule."Trebuie sa presupunemca in prezenta celulelor eucariote, sinteza componentelormicroplasmei poate fi instruita de ADN-ul microplasmei. O unicacelula de microplasma este asadar suficienta pentru a generainfectia totala a linfocitelor", a explicat cercetatorul.

Sursa: Wired.it