Home » Știință » Care este lungimea normală a penisului? Un nou studiu spulberă mitul celor 17 cm

Publicat: 03.03.2015
Un nou studiu, bazat pe măsurători exacte, spulberă mitul celor 17 centimetri. După analizarea măsurătorilor făcute la peste 15.500 de bărbaţi din întreaga lume, oamenii de ştiinţă au ajuns la concluzia că doar cinci din 100 de bărbaţi au un penis mai mare de 16 centimetri.

Lungimea normală a penisului, atunci când nu se află în erecţie, este de 9,16 centimetri, iar circumferinţa de 9,31 centimetri. Un penis erect are, în mod normal, o lungime de 13,12 centimetri şi o circumferinţa de 11,66 centimetri, potrivit noului studiu realizat de un grup de cercetători britanici.

Totodată, doar cinci din 100 de bărbaţi un penis erect cu o lungime mai mică de 10 centimetri.

Oamenii de ştiinţă au utilizat în această analiză date adunate de la mai multe clinici care urmează aceeaşi procedură de măsurare standardizată. Toate măsurătorile au fost făcute de la osul pubian la vârful penisului, pe partea din faţă a acestuia. Eventuala grăsime care acoperea osul a fost împinsă cât mai mult în timpul măsurătorilor. Dimensiunile circumferinţei au luate la baza penisului, sau pe mijlocul acestuia.

Cea mai simplă metodă prin care o femeie poate avea orgasm de fiecare dată

Detaliul care distruge viaţa sexuală

Unul din cinci români ia antibiotice fără reţetă. Practica periculoasă care creează SUPERBACTERIILE ce nu mai pot fi tratate

Autorii studiului susţin, totodată, că nu există dovezi clare care să lege dimensiunea penisului unui bărbat de alte caracteristici fizice ale acestuia, precum înălţimea, indicele masei corporale sau mărimea de la pantof. Cercetătorii au ţinut, totodată, să sublinieze faptul că nu există pe piaţă loţiuni sau pastile care să aibă cu adevărat un efect de mărire a penisului.

Sursă: Science Mag