Home » Știință » Specialiştii laureaţi ai Premiului Nobel pentru Fizică vor dezvălui detalii cheie privind undele gravitaţionale

Publicat: 14.10.2017
Cercetătorii din cadrul LIGO şi VIRGO vor dezvălui noi informaţii privind undele gravitaţionale, pe 16 octombrie. Conform specialiştilor din cadrul observatoarelor, informaţiile ar putea transforma domeniul ştiinţific şi ar putea oferi detalii fără precedent despre univers.

Luni, 16 octombrie, Fundaţia Naţională pentru Cercetare va desfăşura un eveniment la care vor participa cercetători ai observatoarelor LIGO şi VIRGO, precum şi specialişti din 70 de observatoare din întreaga lume. Conform Futurism, în cadrul evenimentului vor fi prezentate noi descoperiri privind undele gravitaţionale.

În prima parte a evenimentului, specialiştii observatoarelor vor discuta despre descoperirile realizate până în prezent, urmând ca echipele care au studiat evenimentele cosmice extreme să discute despre descoperirile recente. Evenimentul va începe la ora 10:00 a.m. EDT (17:00, ora României).

Recent, specialiştilor din cadrul observatoarelor LIGO şi VIRGO le-a fost acordat Premiul Nobel  pentru munca lor de descoperire a undelor gravitaţionale.