O animaţie uimitoare prezintă mişcările norilor de pe Jupiter - VIDEO

O animaţie uimitoare prezintă mişcările norilor de pe Jupiter - VIDEO

Oana Bujor | 05.11.2018 | ● Vizualizări: 457
Foto arhiva     + zoom
Galerie foto (1)

Sonda Juno a trimis pe Pământ imagini incredibile cu Jupiter. Pentru a oferi un rezultat şi mai fascinant, un cercetător amator a realizat din imaginile efectuate de sondă o animaţie uimitoare a norilor de pe Jupiter.

Gerald Eiscstadt este un membru al Societăţii Planetare ce lucrează la procesarea imaginilor trimise de Juno în timpul său liber. Science Alert notează că bărbatul a creat videoclipul din două imagini realizate de Juno pe 1 aprilie 2018.

Cele două imagini au fost realizate la o diferenţă de 8 minute şi 41 de secunde una de cealaltă, de la o distanţă de 24.749,4 de kilometri de norii planetei. Acestea prezintă turbulenţele de pe norii lui Jupiter aflaţi în regiunea polului sud. Eichstadt a modelat fiecare pixel în parte pentru a crea o animaţie a modului în care norii au ajuns din punctul A în punctul B.

''Această animaţie reprezintă un <<test fezabil>>. Pe animaţia iniţială putem adăuga mai multe variabile pentru a analiza fenomenele fizice ce au loc în atmosfera lui Jupiter,'' a declarat Eichstadt. Sean Doran, cercetător şi artist vizual, a lucrat alături de Eichstadt pentru a crea o compoziţie de imagini cu Jupiter şi regiunea ce poate fi observată în animaţie.

Tag-uri: jupiter | juno | sonda | imagini | animatie |