Home » D:News » Româncele sunt la coada clasamentului, atunci când vine vorba de îngrijirea pielii

Româncele sunt la coada clasamentului, atunci când vine vorba de îngrijirea pielii

Româncele sunt la coada clasamentului, atunci când vine vorba de îngrijirea pielii
Publicat: 09.04.2015
Doar 10% dintre românce consideră că este foarte important să aibă grijă de pielea lor, având ca principale preocupări treburile casnice şi nevoile copilului şi soţului, drept pentru care sunt printre codaşele unui top realizat de GfK în şapte state din regiune în ceea ce priveşte îngrijirea pielii.

„Româncele jonglează printre multele responsabilităţi pe care le au, îngrijirea pielii nefiind în mod clar una dintre priorităţi. Numai 10% consideră că este foarte important să aibă grijă de pielea lor. De asemenea, un alt motiv esenţial pentru care acestea nu folosesc produse de îngrijire este lipsa conştientizării importanţei prevenirii efectelor îmbătrânirii asupra pielii”, a declarat Mădălina Cârstea, Custom Research & Strategy Director GfK România.

În topul priorităţilor pentru femeile din România, îngrijirea pielii se află pe ultimul loc, principalele preocupări, cărora le dedică cel mai mult timp şi energie, fiind treburile casnice, nevoile copiilor şi ale soţului, serviciul şi educaţia personală, potrivit studiului GfK, realizat în Austria, Ungaria, Cehia, Serbia, Croaţia, Bulgaria şi România.

În plus, femeile consideră că arată îngrijit în ochii celorlalţi dacă sunt curate (majoritatea dintre ele declară că folosesc şampon şi săpun) şi dacă aplică pe pielea lor produse care au un efect vizibil asupra celorlalţi, cum este machiajul. De aceea, ele declară că folosesc mai mult rujul decât o cremă sau o loţiune de corp.

Studiul GfK arată că doar una din trei gospodării din România cumpără o cremă de faţă sau de corp într-un an. Astfel, doar 32% dintre românce au achiziţionat o cremă de faţă cel puţin o dată într-un an şi 35% dintre ele cremă sau loţiune pentru corp, primele locuri fiind ocupate de femeile din Cehia şi Austria.

În Cehia, 54% dintre familii cumpără creme de faţă şi 71% loţiuni pentru corp, iar în Austria 58% au achiziţionat cremă de faţă şi 62% pentru corp.

La coada clasamentului regăsim Serbia, care stă mai slab ca noi la capitolul îngrijire a feţei, dar mai bine atunci când vine vorba despre îngrijirea corpului – jumătate dintre gospodării apelând la produse specializate.

Studiul Omnibus a fost realizat în luna martie de GfK România pe un eşantion reprezentativ de 544 de femei din toată ţara, cu vârsta de peste 15 ani. Metoda folosită este cea a interviurilor faţă în faţă.

Sursă: Mediafax

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se supuneau legii
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se ...
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026
ESA intensifică cercetarea Pământului pe măsură ce viitorul agențiilor americane devine tot mai incert
ESA intensifică cercetarea Pământului pe măsură ce viitorul agențiilor americane devine tot mai incert
Un bazin roman monumental, ascuns timp de 2.000 de ani, a fost dezgropat lângă Roma
Un bazin roman monumental, ascuns timp de 2.000 de ani, a fost dezgropat lângă Roma
Un expert spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat inteligente
Un expert spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat inteligente
PRESS RELEASE: The concept of the DraculaLand project is being launched in Romania – a private investment of over EUR 1 billion, designed to become the largest entertainment, retail, and technology destination on the continent, one that will transform the country into a new global epicenter of entertainment
PRESS RELEASE: The concept of the DraculaLand project is being launched in Romania – a private investment of over EUR 1 ...
Economia suferă din cauza că oamenii nu cumpără mai des telefoane noi, susțin unii experți
Economia suferă din cauza că oamenii nu cumpără mai des telefoane noi, susțin unii experți
ADN-ul de lup se ascunde în majoritatea câinilor, au descoperit oamenii de știință
ADN-ul de lup se ascunde în majoritatea câinilor, au descoperit oamenii de știință
Prima „hartă biblică” încă influențează modul în care percepem granițele
Prima „hartă biblică” încă influențează modul în care percepem granițele
Eleanor de Aquitania, femeia care a condus Europa din umbra
Eleanor de Aquitania, femeia care a condus Europa din umbra
„Podcast cu Prioritate” #87 by ProMotor: samsari auto, mașini cu probleme și concluziile lui Dan Babu după sute de verificări
„Podcast cu Prioritate” #87 by ProMotor: samsari auto, mașini cu probleme și concluziile lui Dan Babu după sute de ...
Robert de Boron, autorul uitat care a reinventat legenda Sfântului Graal
Robert de Boron, autorul uitat care a reinventat legenda Sfântului Graal
De ce ni se pare că „simțim” durere atunci când vedem pe cineva rănit?
De ce ni se pare că „simțim” durere atunci când vedem pe cineva rănit?
Celulele umane îmbătrânite pot fi „reîncărcate”, au descoperit cercetătorii
Celulele umane îmbătrânite pot fi „reîncărcate”, au descoperit cercetătorii
COMUNICAT: În România se lansează conceptul proiectului DraculaLand – o investiție privată de peste 1 miliard de euro, concepută să devină cea mai mare destinație de entertainment, retail și tehnologie de pe continent care va transforma țara într-un nou epicentru global al divertismentului
COMUNICAT: În România se lansează conceptul proiectului DraculaLand – o investiție privată de peste 1 miliard de euro, ...
Test de cultură generală. Care este diferența dintre Coca-Cola și Pepsi?
Test de cultură generală. Care este diferența dintre Coca-Cola și Pepsi?
Pentru prima dată în istorie, 8 nave spațiale sunt andocate la Stația Spațială Internațională
Pentru prima dată în istorie, 8 nave spațiale sunt andocate la Stația Spațială Internațională