Home » Cultură » Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula şi filme indiene la Bollywood

Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula şi filme indiene la Bollywood

Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula şi filme indiene la Bollywood
Publicat: 05.12.2017
Programul de marketing şi promovare turistică, având ca obiectiv proiectarea imaginii României ca destinaţie de calitate, se va face inclusiv folosind brandul „Dracula” şi cu filme indiene realizate la studiourile Bollywood, reiese din proiectul de buget al Ministerului Turismului pe 2018.

Ministerul Turismului gestionează două programe: „Dezvoltarea produselor turistice”, şi „Marketing şi promovare turistică”.

Pentru dezvoltarea produselor turistice, bugetul de bază este de 14,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adăuga credite de angajament de până la 14,7 milioane de lei. Iar pentru mareketingul şi promovarea turistică bugetul de bază este de 13,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adăuga credite de angajament de până la 15,7 milioane de lei, scrie Mediafax.

Proiectul de buget pentru programul „Marketing şi promovare turistică a României” prevede următoarele măsuri şi acţiuni:
– Valorificarea şi comunicarea elementelor de diferenţiere a destinaţiei turistice România
– Punerea în practică a diferenţierii prin declinarea conceptului creativ
– Trecerea de la abordarea tradiţională/convenţională a turismului la crearea de experienţe multisenzoriale, bazate pe specificitatea, unicitatea şi autenticitatea României ca destinaţie turistică
– Utilizarea storytelling-ului (construirea şi transmiterea de poveşti), ca model de comunicare
– Desfăşurarea unei campanii integrate, în anul 2018, pentru repoziţionarea pe piaţa internaţională a turismului
– O mai bună cunoaştere a profilului turistului şi a preferinţelor de consum prin realizarea anuală de cercetări şi studii de piaţă
– Furnizarea de informaţii complete atât turiştilor interesaţi, cât şi intermediarilor, prin optimizarea modului de utilizare a instrumentelor mobile, capacitarea Centrelor Naţionale de Informare şi Promovare Turistică şi plasarea de infotouch-uri în punctele de contact cu turiştii
– Stabilirea de parteneriate cu operatori aerieni şi cu furnizori de echipamente tehnologice
– Familiarizarea touroperatorilor cu oferta turistică a României
– Îmbunătăţirea prezenţei pe internet prin dezvoltarea site-ului de promovare turistica wwww.romania.travel, dezvoltarea şi creşterea performanţei portalului de ştiri în domeniul turismului: www.newsturism.ro, creşterea vizibilităţii pe reţelele de socializare, desfăşurarea campaniilor pe bloguri interne şi internaţionale, continuarea campaniei actuale de e-mail marketing prin dezvoltarea permanentă a bazei de date, inclusiv la nivel internaţional
– Optimizarea modului de utilizare a canalelor de comunicare offline, prin optimizarea prezenţei în cadrul târgurilor de profil interne şi externe
– Realizarea de campanii integrate, utilizând şi execuţii TV, prin plasarea în seriale TV new age, populare, produse în principal în SUA sau la Bollywood, Coproducţii televizate şi promovare pe televiziuni de nişă
– Desfăşurarea de campanii publicitare outdoor – formate standard şi inovatoare pe pieţele-ţintă
– Introducerea materialelor de promovare neconvenţionale
– Realizarea anuală a unei acţiuni de comunicare adresată românilor, pentru a deveni conştienţi de importanţa turismului în dezvoltarea comunităţilor locale
– Valorificarea diasporei ca ambasador al turismului prin încurajarea organizării a cât mai multor evenimente oficiale şi informale cu tematică românească de către comunităţile româneşti, eventual cu sprijinul ambasadelor şi reprezentanţelor de turism ale României, cu invitarea unui număr cât mai mare de persoane din actualele ţări de reşedinţă, iniţierea unei campanii dedicate românilor din străinătate (exemplu: „Romania is not about borders. Romania is about spirit”) de sensibilizare şi conştientizare a importanţei pe care membrii diasporei o au, în calitate de purtători şi multiplicatori ai mesajelor pozitive despre ţara noastră; conceperea unei campanii virale dedicate diasporei (exemplu: „Ask me what X – Dracula, Nadia Comăneci etc. – and I have in common?”) care să faciliteze furnizarea de informaţii, online şi offline, cu şi despre România, în comunităţile în care trăiesc români
– Vizite educaţionale şi de informare pentru reprezentan¬ţi mass-media şi alti vectori de imagine
– Desfăşurarea campaniilor de asociere de imagine prin valorificarea de produse româneşti care să devină simboluri la nivel naţional, dezvoltarea programului Brand Ambasadorii Turismului Românesc, personalităţi recunoscute la nivel internaţional, care pot promova destinaţii turistice şi forme de turism, prin intermediul povestirii experienţelor proprii, legate de „locurile” din România
– Promovarea României în asociere cu simbolurile sale autentice – portul popular, legendele şi simbolurile specifice regiunii/zonei – în cadrul evenimentelor pe care Ministerul Turismului le organizează sau la care este partener
– Continuarea asocierii cu obiective turistice din România (Castelul Bran, Castelul Peleş, Castelul Huniazilor, Cetatea Medievală Sighişoara, Cetatea Alba Carolina, Delta Dunării, mocăniţa, Salina Turda şi altele)
– Continuarea asocierii cu sportivi români, prin promovarea şi încurajarea sporturilor individuale şi de echipă
– Promovarea României prin fixarea unor teme anuale de comunicare şi focusarea pe evenimente şi produse peste nivelul mediu (aniversări, competiţii naţionale şi internaţionale, evenimente unice)
– Iniţierea unui sistem de Customer Relationship Marketing (CRM).

Per total, Ministerul Turismului va avea în 2018 un buget („credite bugetare”) de 63,4 milioane de lei, cu 39,82% mai mult decât alocarea din 2017, arată datele proiectului Legii bugetului de stat pe anul viitor postat pe site-ul Ministerului Finanţelor.

Ca ordonator principal, Ministerul Turismului va mai putea atrage sume suplimentare („credite de angajament”) la acest buget, în valoare totală de până la 65,4 milioane de lei.

 

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Arheologii au descoperit case unice în China, vechi de 2.000 de ani
Arheologii au descoperit case unice în China, vechi de 2.000 de ani
Pungile de perfuzii ar pompa microplastice direct în fluxul sanguin, sugerează oamenii de știință
Pungile de perfuzii ar pompa microplastice direct în fluxul sanguin, sugerează oamenii de știință
Cercetătorii au găsit o legătură între dietă și cancerul pulmonar
Cercetătorii au găsit o legătură între dietă și cancerul pulmonar
27 de specii noi au fost descoperite în Peru. Printre acestea se află și un șoarece amfibiu
27 de specii noi au fost descoperite în Peru. Printre acestea se află și un șoarece amfibiu
Istoria secretă a tarotului
Istoria secretă a tarotului
DESCOPERĂ.ro, cel mai citit site de Știință și Tehnologie din România!
DESCOPERĂ.ro, cel mai citit site de Știință și Tehnologie din România!
Tinerii sunt tot mai nefericiți. De ce nu mai este „cea mai frumoasă perioadă a vieții”?
Tinerii sunt tot mai nefericiți. De ce nu mai este „cea mai frumoasă perioadă a vieții”?
3 beneficii pentru sănătate ale fructului litchi
3 beneficii pentru sănătate ale fructului litchi
Lacrimile și durerea lui JEAN PALER: „Când cazi, lumea te uită imediat!”
Lacrimile și durerea lui JEAN PALER: „Când cazi, lumea te uită imediat!”
Compatibilitatea sexuală în relațiile de lungă durată: mit sau realitate?
Compatibilitatea sexuală în relațiile de lungă durată: mit sau realitate?
Test de cultură generală. Care pasăre trăiește cel mai mult?
Test de cultură generală. Care pasăre trăiește cel mai mult?
Astronomii au identificat sursa unui semnal radio misterios care străbate Universul de mult timp
Astronomii au identificat sursa unui semnal radio misterios care străbate Universul de mult timp
Vocea Americii, înființată în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial pentru a contracara propaganda nazistă, desființată printr-un ordin executiv de Donald Trump
Vocea Americii, înființată în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial pentru a contracara propaganda nazistă, desființată ...
Când revin pe Pământ astronauții blocați de 9 luni pe Stația Spațială Internațională?
Când revin pe Pământ astronauții blocați de 9 luni pe Stația Spațială Internațională?
Primăvara se lasă așteptată! Meteorologii anunță lapoviță și ninsoare în cea mai mare parte a țării
Primăvara se lasă așteptată! Meteorologii anunță lapoviță și ninsoare în cea mai mare parte a țării
În urmă cu 12 ani, cel mai mare meteorit observat vreodată lovea Luna
În urmă cu 12 ani, cel mai mare meteorit observat vreodată lovea Luna
Mesajul transmis de Papa Francisc din spitalul unde se recuperează de pneumonie
Mesajul transmis de Papa Francisc din spitalul unde se recuperează de pneumonie
Elon Musk a distribuit și apoi a șters imediat un mesaj despre Stalin și Hitler
Elon Musk a distribuit și apoi a șters imediat un mesaj despre Stalin și Hitler