Home » Cultură » Descoperă Acum: Piele umană produsă in-vitro. De ce poziţia Nilului nu s-a schimbat de-a lungul a zeci de milioane de ani. Porumbeii din Paris, mutilaţi din cauza frizerilor

Publicat: 23.11.2019
O echipă de oameni de ştiinţă din Singapore a creat in-vitro o bucată de piele umană, la care s-a folosit şi tehnologia printării 3D.
Fluviul Nil curge în aceeaşi direcţie de mai bine de 30 de milioane de ani, iar cercetătorii au putut să afle recent cărui fapt i se datorează acest lucru.

Poluarea umană joacă un rol în aproape toate cazurile de mutilare a porumbeilor din Paris, iar frizerii poartă o vină mai mare.

Lunile Naiad şi Thalassa, ale planetei Neptun, au orbite ciudate, iar NASA a făcut observaţii asupra lor.

Peste 140 de noi linii Nazca, celebrele geoglife din Peru, au fost descoperite.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum din perioada 18 – 22 noiembrie 2019, pe care le puteţi vedea în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele pe larg: