Home » D:News » „Peste 30 de ani, supereroii din X-Men vor deveni realitate”, susţin experţii din Ministerul Apărării al Marii Britanii

Marius Comper 02.25.2013
Specialiştii din cadrul Ministerului Apărării din Marea Britanie afirmă că în 2045 vor exista „superoameni” precum cei înfăţişaţi în filmele X-Men.

Experţii britanici afirmă că experimentele genetice vor duce în următorii 30 de ani la conceperea unei „rase superioare” de oameni.

„Dezvoltarea tehnologiei genetice ar putea duce la crearea unei clase de oameni superiori din punct de vedere genetic. Acest lucru poate fi realizat până în 2045. Estimăm că sunt şanse foarte mari ca «augmentarea umană» să se dezvolte în următorii 30 de ani. De asemenea, este foarte posibil ca progresul realizat în biologie să nu fie împărtăşit în mod egal la nivelul întregii societăţi, ceea ce va genera o inegalitate genetică în societate”, au concluzionat experţii Ministerului Apărării din Marea Britanie în cadrul unui summit desfăşurat de-a lungul a două zile, ce avea ca scop elaborarea unor previziuni despre viitor.

Experţii care au făcut aceste prognoze despre viitor aparţin unui departament obscur din cadrul Ministry of Defence intitulat Development Concepts and Doctrine Centre. Specialiştii departamentului au organizat un summit vara trecută la care au participat experţi din universităţi, companii importante şi din guvernul britanic.

Detalii despre discuţiile ce au avut loc în cadrul acestui summit au ieşit la iveală după ce jurnaliştii de ziarul The Sun s-au folosit de legislaţia de tip Freedom of Information pentru a solicita autorităţilor britanice să dezvăluie tema discuţiilor din cadrul acestui summit.

Supereroii X-Men au apărut pentru prima dată în benzile desenate Marvel în anii ’60, luptându-se contra mutanţilor malefici. De curând, aceste benzi desenate au fost aduse pe marele ecran, filmele având mare succes în box office.

Sursa: The Sun