Prima pagină D:News

Un cercetător a inventat îngheţata care îşi schimbă culoarea în timp ce este mâncată. Ce conţine? (FOTO)

Roxana Ruscior 07.30.2014 | ● Vizualizări: 165
Un cercetător a inventat îngheţata care îşi schimbă culoarea în timp ce este mâncată     (Foto: Shutterstock) + zoom

Manuel Linares, un fizician spaniol de 37 de ani, a inventat o îngheţată care îşi schimbă culoarea pe măsură ce este mâncată.

Formula produsului, numit Xameleon, este ţinută secret, dar Manuel precizează că îngheţata lui conţine doar ingredinete naturale.

Cei care au gustat ineditul desert au declarat că seamănă la gust cu un amestec de fructe.

Linares a creat acest produs ca teză de doctorat şi precizează că îngheţata îşi schimbă culoarea din cauza reacţiilor chimice: oxidare şi modificări ale temperaturii.

Iniţial, Xameleon este albastru deschis, dar, după ce este folosit pe el un spray special, numit „elixirul iubirii”, devine roz închis, după doar 10-15 secunde.

Pe măsură ce este consumată, îngheţata îşi schimbă culoarea, aşa cum se poate vedea şi în acest GIF animat.

Manuel Linares lucrează acum la o îngheţată care să reacţioneze în contact cu lumina ultravioletă din cluburi.

Sursa: Gizmodo