Prima pagină D:News

Familia cântăreţului Bob Marley şi un fond de investiţii vor lansa un brand de marijuana

Florin Badescu 11.21.2014 | ● Vizualizări: 222
Familia lui Bob Marley a acceptat ca numele cântăreţului să apară pe o gamă de produse ce conţin marijuana.     Credit: Mikael Eriksson / Shutterstock.com + zoom
Galerie foto (1)

Familia cântăreţului Bob Marley, o legendă a muzicii reggae, şi un fond de investiţii din Seattle au anunţat, marţi, că vor lansa primul brand global de canabis, care va include produse pe bază de marijuana, ce vor fi comercializate sub numele artistului, informează Reuters.

Marley Natural reprezintă primul brand aprobat de familia cântăreţului, care a acceptat ca numele lui Bob Marley să apară pe o gamă de produse ce conţin marijuana - ţigări precum cele pe care celebrul cântăreţ le fuma în ţara lui natală, Jamaica, pentru a se concentra mai bine, uleiuri, infuzii şi loţiuni, care vor fi comercializate în statele americane şi ţările care au legalizat consumul şi comerţul cu canabis.

"El a considerat această plantă ca fiind ceva spiritual, care poate să trezească starea de bine, să ascută puterea de gândire, să ne conecteze cu natura şi să ne elibereze creativitatea", a declarat Cedella Marley, fiica lui Bob Marley.

Acordul a fost semnat la doar câteva săptămâni după ce alte două state americane au legalizat comerţul cu marijuana în scopuri recreative, în magazine similare acelora care sunt deja deschise în statele americane Colorado şi Washington.



Comerţul cu canabis a rămas ilegal în multe părţi ale lumii, însă anumite ţări, în special în Europa şi cele două Americi, l-au depenalizat în diverse grade.

Olanda permite comerţul cu marijuana în "coffee shops", Israel şi Canada şi aproape jumătate dintre statele americane îl permit în scopuri medicale, iar Uruguay a legalizat consumul de marijuana.

Brandul Marley Natural va deveni operaţional la sfârşitul anului 2015. Acordul a fost semnat de familia Marley cu fondul de investiţii Privateer Holdings pe o perioadă de 30 de ani şi are o arie globală de aplicabilitate.

Familia Marley anunţase în 2009 că va încheia parteneriat cu Hilco Consumer Capital pentru a comercializa sub licenţă o serie vastă de produse, de la linii de produse vestimentare şi accesorii până la jocuri video.

Bob Marley, autorul unor piese intrate în legendă, precum "No Woman, No Cry" şi "One Love", a murit de cancer pe 11 mai 1981, la vârsta de 36 de ani. Albumele şi single-urile sale s-au vândut în peste 75 milioane de copii pe plan mondial.

Sursa: MEDIAFAX

Tag-uri: drog | brand | cantaret | canabis | bob marley