Home » D:News » (P) #PepsiChallenge filmează România din spaţiu, pentru un scurt-metraj epic

(P) #PepsiChallenge filmează România din spaţiu, pentru un scurt-metraj epic

Publicat: 24.06.2015
Pepsi invită românii la Electric Castle, pe 27 iunie, pentru a participa la filmarea Ultra HD din satelit.

Bucureşti, 24 iunie 2015. Într-o iniţiativă fără precedent, Pepsi® România invită românii să ia parte la proiectul global de scurt-metraj #PepsiChallenge, un film epic, care va include imagini filmate cu sistemul Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale – având mii de consumatori din toată lumea în distribuţie. Cu premiera în această toamnă, scurt-metrajul interstelar va îmbina imagini spectaculoase, muzică, tehnologie şi poveste, fiind filmat în locuri şi din perspective diferite, atât pe Pământ cât şi în spaţiu.

Sâmbătă, 27 iunie, festivalul Electric Castle, desfăşurat la Castelul Banffy din Bonţida, judeţul Cluj, devine scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spaţiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni şi 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale. Toţi cei aflaţi la Electric Castle sunt invitaţi să urmărească şi să se alăture proiectului #PepsiChallenge, participând la filmarea LIVE de pe 27 iunie, ora 13.20, când satelitul echipat cu sistemul Urthecast va trece deasupra României.

#Ia şi Pălăria – costumele tradiţionale româneşti vor fi vizibile din spaţiu 

Mesajul României filmat din spaţiu, ce va fi parte integrantă din povestea filmului, va avea în prim plan două personaje reproduse la scară uriaşă, îmbrăcate în costume tradiţionale româneşti şi conectate prin simbolul internaţional al păcii.

Pentru a marca Ziua Universală a iei, pe 24 iunie, Pepsi invită românii din toată ţara să se fotografieze purtând haine tradiţionale româneşti, respectiv o ie sau o pălărie, şi să posteze fotografiile pe Facebook sau Instagram cu hashtag-urile #iasipalaria şi #pepsichallenge. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România.

„Suntem foarte mândri că România participă în acest proiect global, de o anvergură fără precedent. Este un proiect care sfidează convenţiile şi inovează pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie şi marketing. A fost o provocare să găsim cea mai ingenioasă soluţie pentru a crea un mesaj vizibil din spaţiu şi suntem nerăbdători să vedem rezultatul final. Invităm toţi românii să fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participă la festival să vină accesorizaţi cu ii şi pălării, pe 27 iunie, pentru a susţine  povestea acestui proiect unic”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices România.

Proiectul face parte din campania globală Pepsi Challenge, desfăşurată alături de vedete internaţionale şi parteneri prestigioşi, cu provocări globale şi locale prin care fanii Pepsi din întreaga lume sunt încurajaţi să sfideze convenţiile, să trăiască intens şi să transforme fiecare moment – mic sau mare – într-unul epic.
Pe parcursul celor patru zile ale festivalului Electric Castle, fanii Pepsi vor fi surprinşi cu multe alte activităţi distractive, care se vor desfăşura atât pe timpul zilei, cât şi noaptea.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi ce se completeză reciproc şi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker şi Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare şi băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanţa cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanţe financiare la cel mai înalt nivel, creând în acelaşi timp o creştere durabilă a valorii acţiunilor. În practică, Performanţă cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalităţi inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului şi de a reduce costurile operaţionale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajaţii noştri la nivel global; şi respectarea, sprijinirea şi realizarea de investiţii în comunităţile locale în care ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.

Mihaela STOICA
Mihaela STOICA
Mihaela Stoica a fost redactor-șef Descopera.ro între februarie 2015 - decembrie 2021, iar în prezent este colaborator al site-ului. Absolventă de Istorie, a fost mai întâi profesor. A intrat în presa online în 2006, la agenţia NewsIn. A lucrat apoi în redacţiile Adevărul şi Gândul, ... citește mai mult
Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Care este ruda lui T. Rex care mai trăiește și astăzi? S-a ascuns la vedere timp de foarte mulți ani!
Care este ruda lui T. Rex care mai trăiește și astăzi? S-a ascuns la vedere timp de foarte mulți ani!
Ce s-a întâmplat cu dinții oamenilor atunci când fluorul a fost scos din apă?
Ce s-a întâmplat cu dinții oamenilor atunci când fluorul a fost scos din apă?
Ce a arătat un studiu pe mii de gemeni despre legătura dintre depresie și fructe
Ce a arătat un studiu pe mii de gemeni despre legătura dintre depresie și fructe
Pajiștile mici de flori sălbatice din orașe, o alternativă bună pentru insecte
Pajiștile mici de flori sălbatice din orașe, o alternativă bună pentru insecte
Semnale din spațiul cosmic, studiate cu ajutorul unui radiotelescop distrus în 2020
Semnale din spațiul cosmic, studiate cu ajutorul unui radiotelescop distrus în 2020
Dezvăluire: Cum a devenit un laborator al Marinei Americane un centru pentru experimentele cu radiații umane
Dezvăluire: Cum a devenit un laborator al Marinei Americane un centru pentru experimentele cu radiații umane
Keratopigmentarea, procedura estetică tot mai populară pe TikTok care îngrijorează medicii
Keratopigmentarea, procedura estetică tot mai populară pe TikTok care îngrijorează medicii
Test de cultură generală. Cât de repede zboară curcanii?
Test de cultură generală. Cât de repede zboară curcanii?
Astronomii au descoperit un fenomen care apare și dispare la polii planetei Jupiter
Astronomii au descoperit un fenomen care apare și dispare la polii planetei Jupiter
Turiștii care ajung la Hong Kong, întâmpinați de mii de sculpturi cu urși panda
Turiștii care ajung la Hong Kong, întâmpinați de mii de sculpturi cu urși panda
Vremea se schimbă radical! Ce au anunțat meteorologii pentru următoarele două săptămâni
Vremea se schimbă radical! Ce au anunțat meteorologii pentru următoarele două săptămâni
Carl Zeiss, fostul ucenic care a făcut istorie
Carl Zeiss, fostul ucenic care a făcut istorie
80% dintre americani vor fi supraponderali sau obezi până în 2050, arată un studiu
80% dintre americani vor fi supraponderali sau obezi până în 2050, arată un studiu
Chatboții bazați pe Inteligență Artificială ar putea ajuta oamenii cu cumpărăturile de sărbători
Chatboții bazați pe Inteligență Artificială ar putea ajuta oamenii cu cumpărăturile de sărbători
Exploatare minieră suspendată pe fundul mării Arctice
Exploatare minieră suspendată pe fundul mării Arctice
Audiere istorică la Haga pentru a stabili țările „vinovate” pentru schimbările climatice
Audiere istorică la Haga pentru a stabili țările „vinovate” pentru schimbările climatice
„Sucul” eliberat de mușchi în timpul exercițiilor fizice contribuie la vindecarea nervilor
„Sucul” eliberat de mușchi în timpul exercițiilor fizice contribuie la vindecarea nervilor
Protejarea masei musculare este vitală pentru o îmbătrânire sănătoasă. Iată de ce
Protejarea masei musculare este vitală pentru o îmbătrânire sănătoasă. Iată de ce