Home » D:News » Aceasta este ”Faţa lui Dumnezeu”? Ce a ”scăpat” NASA într-o imagine făcută publică

Descopera 11.23.2015
Potrivit unor legende, asirienii antici au descoperit cum să călătorească în spaţiul cosmic, iar ajungând pe Marte, au lăsat acolo o statuie.
Aparatul NASAde explorare a planetei Marte a expediat, luni, imaginile unor roci care seamănă cu Nabu, zeul Înţelepciunii al Neo-Asirienilor. Imaginile au fost făcute în zona de pe Marte, care e numită “Concepcion Crater” – spaţiu ce rămâne un mister pentru savanţi din cauza aranjamentului straniu pe care-l au rocile.

„Feţele găsite pe Marte sunt diferite, una parcă se uită la noi, iar cealaltă e orientată spre stânga. Faţa care se uită spre noi are o mulţime de similitudini cu feţele anticilor mesopotamieni”, afirmă Scott Waring, un vânător de OZN-uri.

„Ceea ce putem spune, aceasta este, probabil, o piatră naturală de la marginea unui crater mic şi nu o sculptură făcută de unele culturi antice. Dar e minunat că oamenii îşi folosesc imaginaţia şi se bucură de accesul public la fiecare imagine făcută pe Marte”, a declarat purtătorul de cuvânt al NASA, Guy Webster, într-un email pentru FoxNews.

Luna trecută, o altă figură bine-cunoscută, o figură religioasă, a fost ”văzută” agăţată pe Planeta Roşie. Ufologii au afirmat că au văzut o statuie uriaşă a lui Buddha în munţii de pe Marte. Ei folosesc aceste descoperiri pentru a sugera că viaţa inteligentă a existat cândva pe planeta roşie şi ar fi putut avea chiar şi o religie.

„Această fotografie ar trebui să fie o dovadă suficientă pentru a convinge Naţiunile Unite că viaţa inteligentă a existat odată pe Marte. NASA nu vrea ca cineva să ştie adevărul, pentru că li se va cere să împărtăşească şi informaţii cu privire La tehnologia cu care le-au găsit „, a declarat ufologul Scott C Waring.

Ashwin Vasavada este unul din membrii echipei care a lucrat pe Marte şi  afirmă că savanţii de la NASA nu încearcă să ascundă ceva de public în legătură cu sursa de viaţă extraterestră.

Sursă: Mail Online