Home » D:News » Un şoarece a fost găsit pe Marte. Dovada din imaginile făcute publice de NASA FOTO+VIDEO

11.27.2015
Un astronom amator crede că poate avea dovezi argumentate a unei curse de rozătoare reale pe Planeta Roşie, după travlingul imaginilor captate de roverul Curiosity al NASA.
Într-un video postat pe YouTube, pe canalul ArtAlienTV, apare o imagine care pare să prezinte un şoarece gigant, agitat, pe suprafaţa Planetei Marte. Imaginile au fost surprinse de camera din dreapta al roverulului NASA în apropierea de creasta Gale Crater de 154-km.

NASA nu a făcut nici un anunţ oficial despre descoperirea şoarecelui pe Marte, însă Joe White, care deţine ArtAlienTV, spune că creatura este „clară ca lumina zilei” şi ar putea avea ” de la 60 până la 90 cm lungime „.

Curiosity a capturat imaginea în cea de a 509 zi pe Marte (1 noiembrie 2014). E de menţionat că o zi pe Marte durează mai mult decât una pe Pământ – 24 de ore şi 37 de minute. Potrivit Daily Mail, ceea ce e recunoscut ca a fi un şoarece „ar putea fi o iluzie optică, însă, are urechi mari, nasul şi ochii vizibili.”

Această observaţie a Curiosity nu este, nici pe departe prima care arată un obiect aparent inexplicabil. La începutul acestui an, de exemplu, a apărut o fotografie care părea că arată o piramidă, fapt ce a provocat o agitaţie pe Pământ. Sau, recent, a apărut o fotografie cu „Chipul Zeului Nabu„, deşi experţii insistă că multe dintre aceste descoperiri senzaţionale sunt doar nişte roci de o formă ciudată, care stimulează imaginaţia.

Sursa: IFL Science