Prima pagină D:News

Trei alimente care ajută la îmbunătăţirea digestiei

Redactia Descopera.ro | 04.06.2016 | ● Vizualizări: 5461

Medicii specialişti atrag atenţia asupra faptului că buna funcţionare a sistemului digestiv are efecte directe asupra a trei factori vitali pentru organism.

Berea, consumată în cantităţi moderate, turmericul şi piperul negru au fost incluse de nutriţionişti în categoria alimentelor care ar putea îmbunătăţi digestia.



Turmericul şi piperul negru conţin substanţe care pot favoriza buna funcţionare a sistemului digestiv al organismului. Berea consumată moderat poate fi de ajutor în procesul de digestie datorită fibrelor solubile pe care le conţine, acestea având o influenţă pozitivă în tranzitul intestinal. În cifre, 300 ml de bere pot conţine până la un gram de fibre solubile.
 
Medicii specialişti atrag atenţia asupra faptului că buna funcţionare a sistemului digestiv are efecte directe asupra a trei factori vitali pentru organism: greutatea corporală, imunitatea şi reglarea metabolismului, de aceea este foarte important să îi menţinem sănătatea şi buna funcţionare. Alimentele pe care le consumăm joacă un rol cheie într-o digestie sănătoasă. Specialiştii includ în categoria alimentelor benefice pentru sănătatea sistemului digestiv şi lichidele bogate în fibre, precum berea, consumată în cantităţi moderate.

Un consum moderat de bere poate îmbunătăţi digestia
 
”Un pahar de bere consumat după o masă mai copioasă sau după mâncăruri mai grase, poate acţiona benefic asupra întregului organism având un rol în îmbunătăţirea digestiei. Un consum moderat al acestei băuturi-aliment ar putea aduce beneficii organismului, contribuind la asigurarea unui tranzit intestinal corespunzător. Concret, fibrele pot stimula secreţia de acid gastric, pancreatite, enzime, gastrină şi colecistochinină, substanţe nutritive necesare pentru stimularea tranzitului intestinal corespunzător”, a declarat Dr. Corina Zugravu, Preşedintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie.
Specialiştii atrag atenţia că secretul pentru obţinerea unor efecte benefice organismului constă în moderaţie, nutriţioniştii recomandând un consum de 330 ml în cazul femeilor şi 660 ml în cazul bărbaţilor.

Citeşte continuarea în CSID!

ASCULTĂ CE GÂNDEȘTI