Home » D:News » 10 experimente ştiinţifice pe care le putem face cu uşurinţă acasă – VIDEO

10 experimente ştiinţifice pe care le putem face cu uşurinţă acasă – VIDEO

Publicat: 04.05.2016
Activităţile au fost propuse de realizatorii emisiunii How Its Made.

Experimentele ştiinţifice nu ar trebui văzute întotdeauna ca fiind nişte activităţi foarte serioase. Dimpotrivă, ele ne pot oferi momente unice, de care ne bucuram, mai degrabă, în perioada copilăriei.

Atunci, ne doream să vedem la televizor cum erupe un vulcan, deşi nu ştiam care era explicaţia ştiinţifică din spatele acelui fenomen. Voiam, pur şi simplu, să experimentăm ceva palpitant.

Pentru cei care vor în continuare să simtă această senzaţie, cei de la How It’s Made ne prezintă, pe canalul lor de YouTube, 10 experimente pe care le putem realiza fără probleme acasă.  Iată care sunt acestea:

Sursa: youtube.com/How Its Made

Sursa: sciencedump.com

Vă mai recomandăm şi:  Cel mai lung experiment din istorie. Cercetătorii au aşteptat 84 de ani să vadă o picătură căzând (VIDEO)