Home » D:News » O femeie a trecut prin clipe îngrozitoare când un vierme a ieşit din genunchiul acesteia după o călătorie în Brazilia – FOTO

Publicat: 07.05.2017
Femeia în vârstă de 28 de ani, pe nume Gu, a fost muşcată de piciorul drept de o insectă de mărimea unei alune într-o pădure tropicală în Brazilia. Deşi muşcătura a durut şi a lăsat o urmă, femeia a putut continua călătoria.

Doar când s-a întors în Shanghai, durerea s-a accentuat culminând cu ieşirea la suprafaţă a viermelui, relatează Daily Mail.

După incidentul parcă desprins din filmul Horror/SF Alien, examinarea a scos la iveală încă două larve (imaginea de mai jos) care au fost extirpate. În prezent, femeia urmează un tratament cu antibiotice şi se recuperează.

Credit: Asia Wire

Experţii susţin că cel mai probabil insecta purta ouăle unei specii de insecte numită Dermatobia hominis.

O descoperire demnă de filmele horror. Cercetătorii au găsit un vierme GIGANTIC