Home » D:News » Un nou test pentru detectarea imunităţii la coronavirus. Cum funcționează

Un nou test pentru detectarea imunităţii la coronavirus. Cum funcționează

Sursa foto: Unsplash
Publicat: 13.11.2020

Oamenii de ştiinţă anunţă un nou test pentru detectarea imunităţii la coronavirus. Noul tip de test poate discerne mai bine imunitatea la coronavirus. Dacă este autorizat, poate fi primul produs care detectează răspunsul unei celule T.

Un nou tip de test poate discerne mai bine imunitatea unei persoane la coronavirus. Potrivit cercetătorilor de la Adaptive Biotechnologies, acesta poate avea o acurateţe mai mare decât orice test de anticorpi folosit pe scară largă.

Dacă este autorizat, produsul poate fi primul care detectează răspunsul unei celule T. Un braţ al sistemului imunitar, care poate fi la fel de important ca anticorpii. Anticorpii au dominat conversaţia asupra imunităţii de la începutul pandemiei.

Celulele T persistă cel puţin şase luni în organism

Oamenii de ştiinţă cred că celulele T pot fi la fel de importante în prevenirea reinfectării. El poate detecta o infecţie recentă sau trecută a coronavirusului.

Mai multe studii au sugerat că celulele T care îşi amintesc de virus persistă cel puţin şase luni în organism.

Celulele T pot fi chiar un indicator mai bun decât anticorpii

„Ceea ce dezvoltăm este, în esenţă, un mod de a privi acea parte celulară a imunităţii”, a spus dr. Lance Baldo, ofiţer medical şef al Biotehnologiilor Adaptive, potrivit Mediafax.

„Există o conştientizare din ce în ce mai mare că celulele T sunt importante şi pot fi chiar un indicator mai bun al rezultatului clinic decât anticorpii”, a spus Alessandro Sette, imunolog la Institutul de Imunologie La Jolla din California.