Home » D:News » Educatia se face “live”

Educatia se face “live”

Autor: Nicu Parlog 06.26.2008
Educatia se face “live”
Gratie unui parteneriat intre SIVECO ROMANIA si compania SANAKO, continutul educational dezvoltat de liderul autohton al caselor de software (lectii multimedia interactive de matematica, fizica, chimie, informatica, geografie si biologie, destinate elevilor din invatamantul preuniversitar) va fi de-acum inainte disponibil prin intermediul retelei de parteneri globali dezvoltata de SANAKO, lider mondial in tehnologia predarii live a limbilor straine.

Lectiile interactive vor fi de asemenea disponibile si direct prin intermediul magazinului online al companiei SANAKO, continutul educational dezvoltat de SIVECO Romania devenind astfel usor accesibil clientilor din intreaga lume.

Solutiile si continutul digital de clasa mondiala dezvoltate de SIVECO Romania consolideaza oferta SANAKO, furnizand beneficii semnificative pentru clienti si oferind solutiilor SANAKO un important avantaj competitiv. De asemenea, acest parteneriat presupune completarea ofertei educationale a companiei SIVECO Romania, cu solutiile de predare live a limbilor straine si softul educational creat de SANAKO.

Bazandu-se pe o vasta experienta in dezvoltarea de proiecte majore in sectorul educational, SANAKO si SIVECO Romania vor colabora pentru a oferi solutii inovatoare, pentru imbunatatirea rezultatelor invatarii atat in clasa de curs, cat si in campusurile scolare, cu ajutorul resurselor interactive si a Internetului.
Partenerii si-au propus sa furnizeze clientilor solutii integrate complete de predare/invatare, care includ tehnologii educationale moderne, continut digital complex si servicii localizate destinate clientilor.

In opinia lui Juha Merinen, Executive Vice President in cadrul SANAKO, parteneriatul strategic cu SIVECO – un jucator cheie pe piata creatorilor de continut educational interactiv de calitate –, va sprijini alinierea procesului de invatamant la cerintele impuse de evolutia rapida a educatiei in secolul XXI. “Obiectivul nostru este sa cooperam cu cei mai valorosi parteneri la nivel international si sa furnizam solutii si servicii cu valoare adaugata pentru clientii nostri. Suntem onorati sa anuntam acest parteneriat strategic pe termen lung, cu SIVECO. Consideram ca acest parteneriat va conduce la promovarea celor mai bune solutii destinate cadrelor didactice si elevilor, la nivel global, a precizat oficialul SANAKO.

In ceea ce priveste strategia SIVECO Romania, un nume de referinta la nivel mondial in dezvoltarea de continut educational interactiv, aceasta este in prezent concentrata pe dezvoltarea unei cooperari stranse cu cel mai important furnizor de solutii educationale din lume, SANAKO, a declarat Florin Ilia, Vice President in cadrul SIVECO Romania. “ Sunt convins ca acest parteneriat strategic va aduce beneficii majore pentru clientii nostri si ca va permite ambelor parti sa puna bazele unor viitoare succese pe piata educationala globala.”

A scris istorie cu picturile sale, însă era extrem de brutal. Pe cea mai frumoasă dintre amantele sale a lăsat-o inconştientă
Cât costă un Hummer electric?
Nivelurile de radiații de la Cernobîl sunt încă dăunătoare
Este Universul nostru programat ca un joc video?
Delfinul robot care ar putea înlocui în curând animalele ținute în captivitate în parcurile acvatice