Prima pagină D:News

“Arena de dans” a dinozaurilor, contestata

Redactia Descopera.ro | 11.12.2008 | ● Vizualizări: 85
“Arena de dans” a dinozaurilor, contestata      no tags + zoom
Galerie foto (1)

Paleontologul Andrew Milner sustine ca nu exista niciun semn al vreunei urme de dinozaur la locul care a fost initial descris de catre geologii Universitatii din Utah ca “arena de dans a dinozaurilor”, pentru densitatea presupuselor urme gasite aici

“Nu am observat nici macar o urma de picior”, a spus Andrew Milner, paleontolog al St. George Dinosaur Discovery Site, de la Johnson Farm, din sud-vestul statului Utah. El este unul dintre cei patru paleontologi care au vizitat zona saptamana trecuta, in urma studiului masiv promovat care pretindea ca mai mult de 1.000 de urme de dinozauri sunt incrustate in solul unei suprafete mai mici de 0,4 hectare din zona Monumentului National Stancile Vermillion. “Ne-am dus acolo fiind optimisti si chiar sperand sa gasim urme reale”, a declarat Milner. Au stabilit insa rapid ca nu exista nici macar una. In schimb, exista o mare densitate de gropi de pamant cauzate de erodarea pietrelor de nisip, spun cercetatorii. Cat despre presupusele urme de cozi, paleontologii le considera un rezultat neconventional al aceleiasi eroziuni.