Home » D:News » Desenele de la Nazca, loc de performare a ritualurilor?

Desenele de la Nazca, loc de performare a ritualurilor?

Publicat: 27.01.2009
Misterioasele linii din desertul peruan au fost considerate pentru multa vreme un mesaj catre zei sau scheme care redau traiectoria unor obiecte celeste. Studiile asupra ciudatelor forme continua si in prezent, iar o noua teorie sugereaza posibilitatea ca acestea sa fi fost construite pentru vechii peruani care indeplineau ritualuri magice.

Desenele Nazca reprezinta o colectie de linii, trapezoizi gigantici, figuri umane, reprezentari de plante si animale, desenate in desertul care se afla la 400 de kilometri de Lima, Peru, create in perioada 400 i.e.n. si 650 e.n. Doi cercetatori germani au analizat cinci astfel de tipare aflate in apropierea orasului Palpa, focusandu-se asupra structurilor trapezoidale mari. Acestia au masurat anomaliile campului magnetic al Pamantului cauzate de schimbarile densitatii solului si adancimile diferite. O analiza detaliata a solului a revelat alte linii trasate in interiorul figurilor geometrice, care nu sunt vizibile de la inaltime. Unele dintre acestea produc anomalii magnetice mai puternice decat altele, favorizand performarea unor ritualuri magice, ceeea ce ar explica nevoia crearii unui context adecvat.

Citeste pe aceeasi tema: Semne de sus, semne de jos