Home » D:News » Auschwitz, o marca de bere? Incultura la putere!

Auschwitz, o marca de bere? Incultura la putere!

Auschwitz, o marca de bere? Incultura la putere!
Publicat: 11.03.2009
Conform unui studiu recent, mii de elevi din Marea Britanie cred ca Auschwitz este numele unei marci de bere, un festival religios sau un soi de produs alimentar, si nicidecum odiosul lagar nazist, bine intiparit in amintirea celor mai varstnici.

Un esantion de 1.000 de scolari si liceeni britanici, cu varste cuprinse intre 11 si 16 ani, a fost chestionat cu privire la cunostiintele despre Auschwitz, unde aproximativ 1,3 milioane de oameni si-au aflat sfarsitul in conditii groaznice in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial. Zece la suta dintre respondeti au declarat ca nu stiu despre ce este vorba, in timp ce 8% considerau ca Auschwitz este o tara aflata la granita cu Germania. Doi la suta au crezut ca este vorba despre o marca de bere, alte doua procente au marsat pe ideea unui festival religios iar unu la suta dintre elevi s-au gandit ca Auschwitz ar putea fi un tip de paine.

De asemenea, sase elevi din zece nu aveau idee despre Solutia Finala a lui Hitler, planul de exterminarea a tuturor evreilor; 20% dintre ei credeau ca este vorba despre denumirea unei strategii de pace pentru finalul razboiului. Desi 97% dintre elevii intervievati l-au putut identifica pe dictatorul nazist Adolf Hitler intr-o fotografie, a devenit limpede pentru coordonatorii studiului ca o mare parte dintre tinerii din Marea Britanie au lacune serioase in ce priveste istoria recenta.

Sursa: News

CITESTE SI:

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase