Home » D:News » 130 de ani de la nasterea lui Einstein

130 de ani de la nasterea lui Einstein

Autor: Marc Ulieriu 03.13.2009
130 de ani de la nasterea lui Einstein
Maine, 14 martie, se implinesc 130 de ani de la nasterea celui care a fost si inca mai este considerat ultimul mare geniu al omenirii. Vino pe Descopera.ro pentru a celebra impreuna ZIUA EINSTEIN.

La 130 de ani de la nasterea lui Einstein, oamenii de stiinta, cercetatorii si publicul larg il considera in continuare pe parintele celebrei formule E=mc2 drept cel mai mare fizician modern si ultimul mare geniu al umanitatii. Cine a fost el, de fapt? Albert Einstein s-a nascut pe 14 martie 1879 la Ulm, un orasel din Germania, intr-o familie de evrei. Tatal sau, Hermann Einstein, era electrician si inventator, iar mama sa, Pauline Koch, era o fire mai degraba artistica, cu inclinatii muzicale, interpretand foarte bine la pian sonatele lui Beethoven. In timpul scolii generale si a colegiului, tanarul Einstein nu a fost un elev prea stralucit, exceland exclusiv la matematici si fizica. Cu toate acestea, in 1905, la 26 de ani, Einstein avea sa publice doua articole stiintifice care aveau sa revolutioneze lumea.

Vino maine pe Descopera.ro pentru a celebra ZIUA EINSTEIN prin doua ample articole dedicate evenimentului si afla totul despre fabuloasa biografie a celebrului fizician, modul in care a schimbat Einstein lumea, larga gama de aplicatii dezvoltate pe baza teoriilor sale, istoria fizicii din antichitate si pana in epoca moderna si care este marea provocare a mostenitorilor stiintifici ai lui Einstein, fizicienii din secolul XXI.

CITESTE:

Trenurile cu hidrogen ar putea înlocui vechile locomotive diesel. Țara care a anunțat deja înlocuirea întregii flote
Samsung ar putea să renunțe de anul viitor la linia de smartphone-uri Galaxy Note
Campanie „pe steroizi” a Chinei pentru a influența noua administrație prezidențială a Statelor Unite