Prima pagină D:News

Homosexualii sunt pe cale să aibă propriii copii!

Redactia Descopera.ro | 12.11.2010 | ● Vizualizări: 92
Homosexualii sunt pe cale să aibă propriii copii     homosexuali, gay, controverse, copii + zoom
Galerie foto (1)

Oamenii de ştiinţă americani au utilizat celule suşă pentru a obţine şoareci provenind din doi masculi şi consideră că descoperirea lor va putea fi folosită în viitor pentru a salva speciile pe cale de dispariţie şi pentru a ajuta cuplurile homosexuale să aibă copiii lor proprii, anunta Mediafax.

Potrivit acestui studiu, publicat în revista Biology of Reproduction, cercetătorii americani din statul Texas, specializaţi în tehnicile reproductive, au reuşit să manipuleze câteva celule suşă provenind dintr-un embrion de şoarece de sex masculin (ce prezenta perechea de cromozomi XY) pentru a produce celule suşă pluripotente induse.

Câteva dintre celulele suşă astfel create şi-au pierdut pe cale naturală cromozomul Y şi au devenit celule suşă de tipul XO.

Aceste celule XO au fost ulterior injectate în embrioni provenind de la câteva femele de şoareci, ce au fost apoi transplantaţi în uterul unei femele purtătoare. În urma acestui procedeu s-au născut doi pui de şoareci care prezentau cromozomul X provenind de la embrionul de origine de sex masculin.

Citeste mai multe despre metodele revolutionare de procreere pe Mediafax