Home » D:News » Magia Parcului Naţional Yosemite redată în imagini (VIDEO)

Magia Parcului Naţional Yosemite redată în imagini (VIDEO)

Publicat: 02.02.2012
Colin Delehanty şi Sheldon Neill, doi americani pasionaţi de fotografie şi călătorii, au decis să promoveze unicitatea Parcul Naţional Yosemite, unul dintre cele mai frumoase şi mai apreciate habitate naturale din America de Nord, prin intermediul unui video inedit.

Parcul se întinde pe o suprafaţă de 308 mii de hectare şi are un relief foarte variat şi o biodiversitate remarcabilă, găzduind nenumărate specii de plante şi animale. Deşi anual parcul este vizitat de peste 3,7 milioane de oameni, sistemul de managment are grijă ca aceştia să nu dăuneze ecosistemului.

Proiectul reprezintă o primă colaborare între cei doi fotografi, care au efectuat mai multe călătorii la Yosemite. Filmarea a fost făcută folosind tehnica time-lapse, care expune tranziţia dintre diferite momente ale zilei şi anotimpuri.

Creatorii speră ca montajul, care arată frumuseţea acestui loc, să ne facă să conştientizăm ce am putea pierde daca încălzirea globală continuă să evolueze în acest ritm fiindcă nu luăm măsurile necesare. În prezent, arborii mari din parc, care au un rol esenţial în ecosistem, au început să dispară, gheţarii se topesc în ritm alarmant, iar descărcările electrice provoacă din ce în ce mai multe incendii.

Sursa: treehugger