Home » Lumea digitală » Apple dezvăluie care ar putea fi următorul pas pentru ecranul tău

Apple dezvăluie care ar putea fi următorul pas pentru ecranul tău

Apple dezvăluie care ar putea fi următorul pas pentru ecranul tău
Publicat: 24.05.2020

Apple a achiziţionat NextVR, o firmă specializată în transmisiuni de tip realitate virtuală în sistem 3D, un indiciu asupra transformărilor companiei din Silicon Valley, conform CNN Business.

Apple a parcurs un drum lung de la originea de producător de computere pentru pasionaţi. Dar un lucru a rămas constant pentru Apple în ultimii 44 de ani: blocajul în sistemul bidimensional. Toate dispozitivele – de la Apple II la iPod şi iPhone – au fost despre reinventarea modului în care interacţionăm cu lumea pe ecran 2D. Fanii Apple aşteaptă viitorul lucru major de ceva timp, mai ales de când Steve Jobs a murit în anul 2011, notează CNN Business.

Săptămâna aceasta, Apple le-a oferit clienţilor o idee despre ce ar putea urma, un lucru care ar putea contribui la schimbarea pentru totdeauna a modului în care oamenii interacţionează cu ecranele şi mediul lor.

Apple a cumpărat NextVR, o companie specializată în transmisiuni de tip realitate virtuală. NextVR înregistrează evenimente live, inclusiv sesiuni sportive şi concerte, utilizând camere speciale de tip 3D. Persoanele care au dispozitive de realitate virtuală, precum Oculus (oferit de Facebook), pot participa la evenimente beneficiind de experienţa participativă virtuală – pot modifica unghiul vizual ca şi cum ar fi de faţă.

Promisiunea realităţii virtuale

Realitatea virtuală a fost de mulţi ani o promisiune, dar audienţa era formată în principal dintr-un grup de pasionaţi de jocuri online. Iar segmentul majoritar de consumatori nu prea vrea să cumpere dispozitive sofisticate costisitoare pentru a urmări un conţinut limitat, notează Mediafax.

Însă cererea pentru sistemele de tip realitate virtuală este în creştere. Facebook obţine cea mai mare parte a veniturilor din publicitate online, dar majoritatea afacerilor de alt tip se axează pe vânzările Oculus, iar acest segment a avut o creştere de 80% în primul trimestru al anului. Iar vânzările ar putea creşte în continuare în trimestrul al doilea. În lipsa cinematografelor, închise din cauza pandemiei, realitatea virtuală ar putea repezenta o posibilitate de ieşire, notează CNN Business.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase