Home » Natura » Un nou post de televiziune în România pentru pasionaţii de natură şi istorie

Un nou post de televiziune în România pentru pasionaţii de natură şi istorie

Autor: Mihaela STOICA 04.14.2015
Un nou post de televiziune în România pentru pasionaţii de natură şi istorie
BBC Worldwide a lansat, marţi, noul său post de televiziune BBC Earth în România, fiind accesibil publicului român prin intermediul platformelor RCS/RDS DIGI, Telekom şi Digital Cable Systems (DCS), potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Ambiţiosul plan de lansare al brandurilor globale BBC Worldwide vine ca urmare a recentului debut BBC Earth şi al brandului de divertisment factual BBC Brit în Polonia – care va transmite, de asemenea, şi în ţările nordice – şi BBC First, un program de televiziune tip dramă lansat în Australia în luna august a anului trecut.

BBC Earth difuzează conţinut premium non-fiction, de la serialele uimitoare de istorie a naturii pentru care reţeaua BBC este recunoscută la nivel mondial până la documentare explozive, pline de adrenalină, care oferă perspective noi şi surprinzătoare asupra planetei. Titlurile de lansare includ „Life Below Zero”, „Life Story”, „Human Universe” şi „Operation Wild”.

„Ştim că telespectatorii din Europa Centrală şi de Est iubesc programele noastre de divertisment factual premium. Odată cu lansarea BBC Earth suntem deosebit de încântaţi că putem aduce peisaje, poveşti şi personaje uimitoare din lumea naturii direct pe ecranele publicului din România”, a declarat Paul Dempsey, preşedinte Pieţe Globale, BBC Worldwide.

Începând cu luna aprilie, BBC Knowledge devine BBC Earth, beneficiind de o investiţie sporită în conţinut nou şi difuzat în premieră. Lansările viitoare ale noului brand global vor fi comunicate la momentul potrivit.

BBC Earth este un brand factual global care îşi propune să inspire publicul din Marea Britanie şi din întreaga lume cu peisaje, poveşti şi personaje incredibile din lumea naturii. Din punct de vedere comercial şi internaţional, brandul este gestionat de BBC Worldwide, divizia comercială a BBC.

Încă de la lansare, brandul s-a dezvoltat prin mai multe platforme de televiziune, evenimente live, social media, atracţii turistice, lansări şi proiecţii în cinematografe şi online pe BBC.com. Din 2015, brandul BBC Earth va lansa la nivel internaţional o serie de programe noi, menite să-i ofere publicului conţinut factual premium.

BBC Worldwide este principala divizie comercială a British Broadcasting Corporation (BBC). Viziunea sa este de a creşte brandurile, publicurile, încasările şi reputaţia BBC în lume. Acest lucru este atins prin investiţiile în continut şi prin comercializarea şi difuzarea acestuia de către BBC la nivel global, în acord cu standardele şi valorile BBC. De asemenea, business-ul promovează la nivel global creativitatea britanică.

Între 2013-2014, BBC Worldwide a generat profituri de 157,4 milioane de lire sterline, vânzări de 1.042,3 milioane şi a returnat 173,8 milioane de lire sterline către BBC.

SURSA: Mediafax

Cele mai noi articole
Alphabet, compania care deține Google, construiește un robot fermier
Alphabet, compania care deține Google, construiește un robot fermier
Betelgeuse nu e nici pe departe atât de mare pe cât se credea
Betelgeuse nu e nici pe departe atât de mare pe cât se credea
Cum arăta prima Dacia 1100 scoasă pe linia de producţie a uzinei de la Mioveni
Cum arăta prima Dacia 1100 scoasă pe linia de producţie a uzinei de la Mioveni
Aspretele, o fosilă vie și cea mai rară specie de pește din Europa, a fost redescoperit într-un râu din România
Aspretele, o fosilă vie și cea mai rară specie de pește din Europa, a fost redescoperit într-un râu din România
Leucemia ar putea fi vindecată cu ajutorul celulelor de laborator – studiu
Leucemia ar putea fi vindecată cu ajutorul celulelor de laborator – studiu
Cum au evoluat costumele de baie de-a lungul istoriei. Top 30 de imagini unice
Cum au evoluat costumele de baie de-a lungul istoriei. Top 30 de imagini unice
Cea mai mare parte a companiilor iși schimbă strategia de securitate cibernetică din cauza COVID-19
Cea mai mare parte a companiilor iși schimbă strategia de securitate cibernetică din cauza COVID-19
Cu ce condiție ar putea fi reluate testările pentru vaccinul împotriva COVID-19 de la AstraZeneca
Cu ce condiție ar putea fi reluate testările pentru vaccinul împotriva COVID-19 de la AstraZeneca
Apple a lansat în mod oficial iOS 14.1 și iPadOS 14.1
Apple a lansat în mod oficial iOS 14.1 și iPadOS 14.1
Aproape 500 de monede vechi, furate din casa unui specialist din Caraș-Severin, au fost recuperate
Aproape 500 de monede vechi, furate din casa unui specialist din Caraș-Severin, au fost recuperate
Trei orașe din România sunt în top 5 al poluării cu emisii de la mașinile vechi și diesel
Trei orașe din România sunt în top 5 al poluării cu emisii de la mașinile vechi și diesel
Atacurile cibernetice au devenit mai sofisticate, mai direcționate și mai răspândite – raport
Atacurile cibernetice au devenit mai sofisticate, mai direcționate și mai răspândite – raport
România a semnat „Declarația de la Bonn”, privind libertatea științei
România a semnat „Declarația de la Bonn”, privind libertatea științei
Un posibil tratament pentru COVID-19, descoperit de o adolescentă din SUA. A câștigat 25.000 de dolari pentru invenția sa
Un posibil tratament pentru COVID-19, descoperit de o adolescentă din SUA. A câștigat 25.000 de dolari pentru invenția ...
Alte zeci de sarcofage, vechi de peste 2.500 de ani, au fost descoperite în Egipt
Alte zeci de sarcofage, vechi de peste 2.500 de ani, au fost descoperite în Egipt
Apa de gură și alte produse orale pot inactiva coronavirusurile umane în proporție de 99,9%
Apa de gură și alte produse orale pot inactiva coronavirusurile umane în proporție de 99,9%
Top 10 invenții și descoperiri din Grecia Antică pe care le folosim și în prezent
Top 10 invenții și descoperiri din Grecia Antică pe care le folosim și în prezent
Câmpurile magnetice și hidrogelurile, soluția pentru creșterea unor noi cartilaje
Câmpurile magnetice și hidrogelurile, soluția pentru creșterea unor noi cartilaje