Home » Natură » Un fermier, care a săpăt în căutarea apei, a creat o minunată bijuterie a naturii. FOTO+VIDEO

Publicat: 13.12.2015
Acest miracol al naturii este numit "Fly Gheizer" şi a fost creat din greşeală, atunci când un proprietar de fermă a forat pentru a găsi apă în deşertul Nevada.
Această imagine arată de parcă ar fi luată de pe altă planetă sau de parcă ar fi fost editată în Photoshop, dar, spre mirarea tuturor, această capodoperă uimitoare este reală.

Săpăturile eu eşuat, fiind oprit întregul proces din cauza faptului că apa era prea fierbinte. La începutul secolului al XX-lea, proprietarul unei ferme a întreprins un şir de acţiuni pentru a îmbunătăţi condiţiile de irigare. Când au terminat de forat, au aflat (spre surprinderea lor) că temperatura apei a fost de peste 93 de grade Celsius. În 1964, s-a mai încercat odată, dar şi de această dată nu a reuşit, deoarece temperatura apei era prea ridicată pentru a fi utilă în agricultură.

După a doua încercare, soldată cu eşec, gaura nu a fost acoperită în mod corespunzător, presiunea mare de apă ce a spălat mineralele şi gazul au reacţionat cu oxigenul şi soarele. Acest lucru a dus la o minunată şi incredibilă piesă colorată naturală. În plus, iazurile de apă de sub gheizer au format propriul lor ecosistem cu peşti mici şi mai multe specii de păsări.

Sursa foto: Science Dump