Home » Natura » „Scrisoarea către umanitate” a 15.000 de cercetători care dă fiori întregii omeniri. Ce se va întâmpla cu Planeta dacă nu sunt luate măsuri urgente

11.19.2017
Timpul se scurge, iar planeta noastră va ajunge în punctul în care va fi atât de afectată încât nu va mai putea susţine existenţa umană, avertizează 15.000 de oameni de ştiinţă de pe tot mapamondul.

Cercetătorii, proveniţi din 184 de ţări, au redactat împreună o scrisoare către omenire, în care avertizează că, dacă se menţine acest ritm al poluării, viaţa pe planeta noastră ar putea deveni o raritate, scrie Gândul

Specialiştii solicită autorităţilor să ia extrem de rapid măsuri pentru a proteja mediul înconjurător, dat fiind faptul că până acum prioritare au fost acţiunile pentru stabilizarea compoziţiei şi a densităţii stratului de ozon.

Datele care prefigurează un scenariu apocaliptic sunt deja destul de îngrijorătoare. Populaţia planetei a crescut în ultimii 25 de ani cu 35%, în timp ce defrişările au ajuns la 120 de milioane de hectare de pădure, iar rezervele de apă potabilă au scăzut cu 25%. În aceste condiţii, în primul rând este nevoie să fie create noi rezerve naturale, atât terestre cât şi marine, concomitent cu o încercare de a ţine în frâu creşterea demografică.