Home » Știință » Descoperire neaşteptată pe o plajă din SUA: dinte gigant de la un rechin dintr-o specie preistorică – FOTO

Publicat: 28.10.2015
Un dinte de rechin de mărimea unei palme de adult, despre care se crede că a aparţinut unui rechin gigant antic cunoscut sub denumirea de Megalodonul, a fost găsit pe o plajă din Carolina de Nord.

Dintele fosilizat a fost găsit pe plaja Topsail în Carolina de Nord şi este considerat a fi al unui rechin gigant antic, ce a trăit în era Cenozoic.

Potrivit cercetătorilor, rechinul preistoric a trăit în oceane acum 15 milioane de ani. Prin compararea cu cel mai mare rechin din ziua de astăzi, dintele Megalodonului este de aproximativ trei ori mai mare.

Noile metode moderne de cercetare demonstrează că Megalodonul măsura 18-20 metri lungime şi atingea uluitoarea greutate de 70 de tone-100 de tone. Potrivit cercetărilor ADN, cât şi asemănării uluitoare a formei şi mecanismului dinţilor, Megalodonul nu era decât fratele uriaş al actualului mare Rechin Alb, cei doi făcând parte din aceeaşi familie, Lamnidae.

Sursa: Daily Miror