Home » Stiinta » FOTO. NASA a trimis hărţi cu coordonate ale Terrei în spaţiu în urmă cu 40 de ani. Creatorul acestora susţine acum că pot atrage extratereştri care ar putea distruge omenirea

08.19.2017
Omul care a conceput unele dintre hărţile trimise de NASA în spaţiu în anii '70 pentru a le arăta unor posibile civilizaţii extraterestre coordonatele Pământului se teme că acestea pot fi periculoase, întrucât ar putea atrage extratereştri care ne-ar putea distruge.

Astfel de hărţi, care arată coordonatele planetei noastre în raport cu mai mulţi pulsari, au fost montate pe patru sonde spaţiale, care au ajuns deja dincolo de sistemul nostru solar. Drake a colaborat cu NASA pentru hărţile plasate pe vehiculele spaţiale Pioneer 10 şi Pioneer 11, lansate în 1972 şi 1973. Desene similare au fost montate şi pe sondele Voyager 1 şi Voyager 2, lansate în 1977, scrie go4it.

Harta de la bordul sondelor PioneerHarta de la bordul sondelor Pioneer

Drake a spus că la momentul respectiv toţi cei de la NASA erau optimişti în legătură cu acest demers şi credeau că extratereştrii sunt fiinţe paşnice. „Nimeni nu s-a gândit, măcar pentru câteva secunde, că acesta ar putea fi un lucru periculos”, a declarat astronomul pentru National Geographic.

Harta de la bordul sondelor VoyagerHarta de la bordul sondelor Voyager

Drake nue ste singurul cercetător care se teme de contactul cu fiinţe din altă zonă a universului. Cunoscutul astrofizician Stephen Hawking a declarat că extratereştrii ar putea provoca dispariţia speciei umane. Contactul ar fi similar cu cel dintre flota lui Columb şi populaţia indigenă din America, care, potrivit lui Hawking, „nu s-a terminat prea bine”.

O boală rară care erodează creierul este în creștere în Japonia și se va răspândi în lume