Home » Timp Liber » Cum sa inveti biologie si zoologie online – Smart Nation

Cum sa inveti biologie si zoologie online – Smart Nation

11.01.2013
Cum sa inveti biologie si zoologie online – Smart Nation
Scris de Smart Nation
Ti-ai dorit intotdeauna sa studiezi stiintele naturii, dar nu ai ajuns niciodata sa-ti indeplinesti visul? Ei bine, nu e cazul sa mai amani sa-ti indeplinesti dorintele, pentru ca nu e nevoie sa-ti dai demisia pentru a putea studia temeinic biologia sau zoologia.

Una din cele mai bune solutii in materie de cursuri este Open University, o resursa extraordinara pentru cei care vor sa studieze online subiectele preferate – http://www.open.edu/openlearn/about-openlearn/try?gclid=CPfow6K3troCFcVX3god-hcAOw. Aici ai peste 650 de cursuri gratuite, pe o gama larga de subiecte. Mai mult, cursurile disponibile internautilor sunt identice cu cele studiate de studentii conventionali ai Open University. Inainte de a te inscrie la aceasta institutie de invatamant, cel mai bine profiti de oferta lor si verifici extrasele cursurilor, pentru a alege in cunostinta de cauza. Poti incepe oriunde te-ai afla, in orice moment iti convine. Deci nu ai nevoie sa te invoiesti de la job si poti sa studiezi in ritmul tau.

O alta resursa pretioasa pentru cei ce-si doresc sa studieze temeinic, dar fara limitarile impuse de universitatile traditionale, este SkilledUp – http://www.skilledup.com/learn/openu/learn-biology-online-free/.
Daca ai fost mereu interesat sa afli mai multe despre natura si diversitatea vietii, cursurile de biologie sunt gratuite. Aici sunt reunite cursuri de la institutii respectate, precum John Hopkins, Yale, MIT, Stanford si UCLA. In mod ideal, acestea te pregatesc pentru o cariera in educatie, medicina, cercetare si agricultura.

La LearnersTv (http://www.learnerstv.com/biology.php) gasesti cursuri video gratuite de biologie de la facultati cu reputatie. Cursurile include principiile fundamentale ale biochimiei, biologia moleculara si biologia celulara. Ai parte de o varietate de cursuri si de sansa de a-ti imbogati cunostintele.

Asadar, exista nenumarate posibilitati de a studia zoologia si biologia in epoca digitala. Fie folosesti cursurile online precum cele sugerate mai sus, fie urmaresti website-uri precum Discover, Arkive.org, animalplanet.com si alte surse de incredere. Posibilitatea ta de a invata lucruri noi si interesante este limitata doar de capacitatea de a te disciplina pentru studiul online.

Tu ce fel de cursuri ai vrea sa urmezi online?

Smart Nation este platforma unde tehnologia va inspira pe voi toti. Sa va imaginati, sa inovati, sa creati!

Intra pe SmartNation.ro daca vrei sa fii informat in legatura cu noile gadget-uri, dar si pentru a putea afla cum functioneaza, ce fac si cum iti pot imbunatati viata de zi cu zi.

Aglomerație spre Marte. Trei țări vor să trimită misiuni către Planeta Roșie