Prima pagină Timp Liber

Hot sites (februarie)

Redactia Descopera.ro | 02.07.2007 | ● Vizualizări: 271
Hot sites (februarie)     Hot sites (februarie) + zoom
Galerie foto (3)

Afla 13.700 de retete de cocktailuri dar si cum sa combini stiinta si arta

Elogiu efemerului
www.liquidsculpture.com este terenul de joaca al lui Martin Waugh, un individ ingenios care, combinand stiinta si arta, izbuteste sa prinda in plasa incredibilelor sale imagini nesfarsita frumusete a naturii. Sculpturile sale lichide reprezinta fluide in miscare, incremenite de un flash luminos si de un aparat de fotografiat de mare viteza. Ele par niste forme de sticla a caror viata dureaza o fractiune de secunda, dupa care se sparg si nu mai pot fi vreodata reproduse. Waugh creeaza o splendida panorama cromatica, ale carei dinamism si forta expresiva au atras deja zeci de colectionari de arta.

Cine pierde castiga
www.idrink.com este, ca si precedentul site, o cufundare in universuri lichide. Aici conteaza, mai mult ca orice, gustul si betia simturilor. Pe langa cele 13.700 de retete de coctailuri, care de care mai ademenitoare, cu posibilitatea de a gasi alchimia ideala a unui amestec alcoolic pornind de la ingredientele pe care le aveti in casa, site-ul ofera si alte delectari. Jocuri, bunaoara! Iata regulile Razboiului berii: se iau multe beri, un pachet de carti si niste prieteni. Apoi, se distribuie cartile. Cel care o trage pe cea mai modesta trebuie sa dea pe gat un „shot“ de bere. Dupa ce pierzi de cateva ori, ajungi sa te rogi sa pierzi in continuare.

B4MD
sau www.beforethemusicdies.com este un site cat se poate de actual (in sensul ca spune povestea muzicii americane contemporane), dar si de nostalgic (pentru ca recunoaste precaritatea expresiva a muzicii de azi). Regizorii Andrew Shapter si Joel Rasmussen au batut Statele Unite in lung si-n lat, au filmat tot ce li s-a parut relevant pentru subiect si au izbutit sa inteleaga de ce muzica actuala este atat de repetitiva si de ce exista atat de putina inovatie. Raspunsul sta in faptul ca, desi exista mai multe formatii ca oricand, companiile care controleaza muzica interpretata la radio sau vanduta in magazine sunt doar cateva. De unde si omogenizarea.

Tag-uri: cocktailuri | stiinta | arta

ASCULTĂ CE GÂNDEȘTI