Home » D:News » Soarele este conectat de Terra

Soarele este conectat de Terra

Publicat: 04.11.2008
In acest moment exista deja un portal magnetic care leaga planeta noastra de Soare in ciuda distantei de peste 160 milioane kilometri dintre cele doua astre.Conform astrofizicienilor, tone de microparticule care contin energie circula non-stop in acest portal. Portalul se inchide de la sine la fiecare 8 minute !

“Fluxul respectiv este denumit FTE. Timp de 10 ani  de zile, astronomi din intreaga lume s-au straduit sa-l descopere. Acum avem, in sfarsit, dovezile indelung cautate”, afirma David Sibeck, astrofizician in cadrul Goddard Space Flight Center.
De o buna bucata de timp, cercetatorii au stiut ca Soarele si Terra trebuie sa fie cumva conectate intre ele. Magnetosfera Terrei este incarcata cu particule solare care sosesc in preajma planetei noastre, aduse de vanturile solare.
In cadrul unui interval de 8 minute cele doua campuri magnetice, solar, respectiv terestru, se reunesc formand un portal prin care particulele solare ajung in interiorul campului magnetic al Terrei. Portalul ia forma unui cilindru gigantic cu diametrul egal cu cel al Terrei.
Cercetatorii nu au reusit inca sa explice de ce portalul se formeaza la fiecare 8 minute.

Sursa : Science Daily