Home » D:News » Ce se poate face pentru a opri un potenţial asteroid ucigaş care se va apropria INEVITABIL de orbita Pământului ? VIDEO

Publicat: 17.02.2016
Deşi este un fapt ştiinţific că asteroizii cataclismici vor lovi Pământul în viitor, problema care rămâne este când se va întâmpla acest lucru.
Cu toate acestea, aici sunt câteva lucruri care s-ar putea face pentru a devia cursul asteroridului în aşa fel încât acesta să ocolească orbita Pământului.

În primul rând, s-ar putea detona o bombă pe partea spre care se îndreaptă asteroidului, stilul Deep Impact. S-ar putea distruge o navă spaţială de asteroid sau chiar mai interesant s-ar putea  picta o parte a asteroidului cu o culoare luminoasă. Astfel încât presiunea radiaţiei de solare va face ca meteoritul să devieze.

Pentru a afla mai multe despre ceea ce s-ar întâmpla şi ce se poate face dacă un asteroid se apropie de Pământ, cât şi despre noile abordări ale acestui potenţial risc, vă invităm să vizionaţi acest clip video de la PBS Space Time.

Sursa: Science Dump