Home » D:News » Scrisoarea unui băiat de doar 9 ani i-a impresionat pe membrii NASA: ”Pot învăţa să gândesc ca un extraterestru.” Ce răspuns i-a oferit agenţia spaţială

Publicat: 08.08.2017
În urma anunţului publicat de NASA privind angajarea unei persoane pentru monitorizarea activităţii extraterestre, mai multe persoane şi-au exprimat dorinţa de a ocupa postul. Printre aceştia s-a numărat şi un băiat de doar 9 ani. Scrisoarea pe care elevul a trimis-o agenţiei spaţiale i-a impresionat pe membrii NASA.

Jack Davis a scris o scrisoare pentru agenţia spaţială pentru a ocupa poziţia de ofiţer pentru protecţie planetară, notează ABC News.

,,Chiar dacă am 9 ani cred că sunt potrivit pentru acest post. Am văzut toate filmele despre spaţiu şi extratereştri pe care le poţi vedea. Sunt foarte bun la jocurile video. Sunt tânăr, deci pot învăţa să gândesc ca un extraterestru.”

Şi-a încheiat scrisoarea ,,Cu sinceritate Jack Davis, Gardian al Galaxiei, clasa a patra”.

Scrisoarea i-a impresionat pe membrii NASA, aceştia i-au trimis băiatului o scrisoare de încurajare.

,,Protecţia planetei noastre este foarte importantă. Mereu căutăm viitori cercetători şi ingineri sclipitori care ne pot ajuta, aşadar sperăm că vei studia din greu. Sperăm să vii în următoarele zile aici la NASA”.