Home » Natură » Expoziţie de roci şi fosile unică în România

Expoziţie de roci şi fosile unică în România

Publicat: 18.04.2016
Expoziţia, intitulată „Misterele genezei Carpaţilor – O istorie de sute de milioane de ani“, va fi deschisă în perioada 19 aprilie – 10 iunie şi este unică în România, potrivit reprezentanţilor Parcului.

Dino Parc Râşnov va lansa, marţi, o expoziţie geologică şi paleontologică unică în România, în care vor fi prezentate roci şi fosile ale animalelor preistorice care au fost găsite pe teritoriul ţării noastre, transmite corespondentul MEDIAFAX.

În cadrul expoziţiei vor putea fi admirate combinaţii de minerale în rocă magmatică, cele mai mari cristale de tremolit din România, fragmente de aragonit din cel mai mare zăcământ din Europa şi «Opalul Doboş», un tip de opal stratificat din zona Covasnei, unicul de acest fel din lume.

„Ne bucură faptul că putem veni în permanenţă cu lucruri noi pentru vizitatorii noştri. Expoziţia de fosile şi roci pe care o găzduim are multe elemente unicat, care suntem convinşi că vor stârni interesul cunoscătorilor şi al curioşilor deopotrivă. Expoziţia poate fi vizitată gratuit de către oricine intră în parcul nostru”, a declarat Adrian Apostu, managerul Dino Parc Râşnov, într-un comunicat.

De asemenea, pe lângă exponatele de rocă, vor mai fi expuse fosile ale animalelor preistorice care au fost găsite pe teritoriul ţării noastre: bizonul de stepă, ursul de peşteră, mamutul lânos, rinocerul lânos sau cerbul şi calul preistoric. Pe lângă un traseu impresionant cu 46 de dinozauri în mărime naturală, parcul dispune de locuri de joacă pentru copii, căsuţe în arbori, un cinematograf 9D şi multe alte zone interactive.