Home » Știință » Imagini UIMITOARE cu Marea Pată Roşie de pe Jupiter, publicate de NASA

Imagini UIMITOARE cu Marea Pată Roşie de pe Jupiter, publicate de NASA

Publicat: 14.07.2017
NASA a publicat primele imagini din cadrul zborului istoric realizat de sonda Juno. Sonda a monitorizat suprafaţa lui Jupiter pentru mai bine de un an şi a străbătut aproximativ 9.000 de kilometri deasupra Petei Roşii, cea mai mare furtună din Univers.

NASA a publicat acum primele imagini needitate cu Marea Pată Roşie de pe Jupiter, informează Mail Online. ,,Imagini needitate realizate de sonda Juno în care este prezentată Marea Pată Roşie au ajuns pe Pământ,” a anunţat NASA. ,,Invităm publicul să identifice trăsăturile interesante pentru conceperea imaginii finale,” a adăugat Agenţia Spaţială Americană.

În prezent, NASA procesează imaginea, aşadar mai multe detalii vor fi făcute publice curând. ,,După ce datele de pe camera lui Juno au ajuns pe Pământ, membrii de la sol au început să lucreze pentru crearea imagininilor color,” susţine agenţia. Experţii prezic că priveliştea de deasuprea furtunii va fi uimitoare.

Colectarea datelor privind Marea Pată Roşie de pe Jupiter face parte din a şasea misiune de orbitare a lui Juno asupra planetei.