Home » Lumea digitală » Cifra de afaceri a producătorului de chatboți Druid a crescut cu 349%

Cifra de afaceri a producătorului de chatboți Druid a crescut cu 349%

Cifra de afaceri a producătorului de chatboți Druid a crescut cu 349%
Sursa foto: Pixabay
Publicat: 05.08.2020

Dezvoltatorul de asistenți virtuali bazați pe AI Druid anunţă închiderea primei jumătăţi a anului 2020 cu o cifră de afaceri în creştere cu 349%, de peste patru ori mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Atragerea de clienţi noi în portofoliu, precum şi lansarea de noi asistenţi virtuali în cadrul clienţilor existenţi, au determinat o creştere a veniturilor recurente lunare din licenţe de 304% faţă de veniturile recurente înregistrate în aceaşi perioadă din 2019. În urma cererii ridicate de asistenţi virtuali generată de criza COVID-19, compania şi-a revizuit pozitiv creşterea veniturilor recurente din licenţe, estimând până la sfârşitul anului 2020 o creştere de 560%. Serviciile de implementare generează o valoare de cinci ori mai mare pentru reţeaua de parteneri de implementare.

Companiile care s-au alăturat portofoliului de clienţi DRUID în prima jumătate a lui 2020

În structura cifrei de afaceri, cea mai mare contribuţie a avut-o sectorul serviciilor financiare (bănci, asiguratori, leasing financiar şi operational), care a generat 49% din cifra de afaceri, în timp ce serviciile de sănătate au contribuit cu 25%, retailul cu 15%, restul de 11% revenind altor sectoare, preponderent servicii şi utilităţi.

Printre companiile care s-au alăturat portofoliului de clienţi DRUID în prima jumătate a anului 2020, se numără BRD Societe Generale, Garanti Bank, Libra Bank, Idea Bank, Alpha Bank, OTP Bank, OTP Leasing, Groupama Asigurări, Provident, Orange România, Orange Moldova, Carrefour, Cărtureşti, Altex, Profi, FAN Courier, Cora. De asemenea, o serie de clienţi din 2019 au decis să-şi extindă echipele interne de asistenţi virtuali, lansând noi chatboţi care să automatizeze diverse alte procese. Printre aceştia, Banca Transilvania, Regina Maria, Asirom, Servier Pharma, eON, Dona, Orange şi Provident îşi extind permanent chatboţii dezvoltaţi pe tehnologie DRUID, pentru a automatiza noi fluxuri de lucru.

Druid a semnat un acord global cu UiPath

În luna iunie, Druid a semnat un acord global cu UiPath, liderul pieţei de automatizare a proceselor de afaceri prin intermediul roboţilor (RPA), prin care UiPath a integrat abilităţile conversaţionale Druid în prima platformă de hiperautomatizare din lume. Astfel, prin chatboţi preconfiguraţi pe industrii, roluri şi procese, UiPath oferă organizaţiilor şi partenerilor săi de implementare cea mai performantă experienţă digitală de automatizare la nivel global, scrie Mediafax.

Druid colaborează cu marile companii de consultanţă, care au adăugat centrelor proprii de expertiză în dezvoltarea de roboţi RPA pe tehnologie UiPath, abilităţi în configurarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali pe tehnologie Druid. Pe langă alianţele cu EY, PWC, Deloitte, şi KPMG, Druid şi-a extins puternic ecosistemul de parteneri. În primele 6 luni, s-au semnat 18 noi contracte cu o serie de parteneri de implementare, integratori de sisteme şi furnizori de soluţii de automatizare, printre care Inform Lykos, Asseco, Tremend, Trend Consult, Future Decoded, RPA Box, Matricia, Enterprise Concept sau Neurony.

În urma parteneriatului cu UiPath, compania a început expansiunea internaţională prin dezvoltarea unui ecosistem de parteneri în toate regiunile lumii. Astfel, au fost semnate 12 parteneriate strategice cu furnizori de soluţii de automatizare, printre care Microelectronic (Australia, Noua Zeelandă şi Pacificul de Sud), Enterprise RPA şi Tquila Automation (UK), Kognetic (UAE), Element Blue şi Confiance Group (USA). Dezvoltarea internaţională va continua în a doua jumătate a anului prin lansarea operaţiunilor din Statele Unite, process amânat câteva luni din cauza suspendării zborurilor peste ocean.

Rolul asistenţilor virtuali inteligenţi

Druid îşi propune să devină lider în următorii 5 ani în piaţa globală a soluţiilor conversaţionale bazate pe inteligenţă artificială. Această piaţă este estimată a creşte de la 4,2 miliarde USD în 2019 la 15,7 miliarde USD până în 2024, cu o rată medie anuală de creştere de 30,2%. Soluţiile de tip Conversational AI sunt bazate pe tehnologii care uşurează interacţiunea între om şi sistemele informatice. Aceste soluţii combină într-o singură platformă tehnologii şi instrumente necesare dezvoltării de asistenţi virtuali inteligenţi.

Rolul asistenţilor virtuali inteligenţi este să preia de pe umerii oamenilor activităţile repetitive, consumatoare de timp, şi să le ofere suport în accesarea rapidă a informaţiilor existente dar de multe ori împrăştiate în mai multe sisteme informatice utilizate în cadrul unei organizaţii. Tehnologiile moderne permit antrenarea rapidă a asistenţilor virtuali inteligenţi pe diverse roluri de business, în orice domeniu de activitate.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
O întâlnire străveche a Soarelui cu alte două stele a schimbat pentru totdeauna Sistemul Solar
O întâlnire străveche a Soarelui cu alte două stele a schimbat pentru totdeauna Sistemul Solar
Albert Einstein a avut dreptate: Timpul se scurge mai repede pe planeta Marte!
Albert Einstein a avut dreptate: Timpul se scurge mai repede pe planeta Marte!
Cel mai bătrân strămoș al rechinilor înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Cel mai bătrân strămoș al rechinilor înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Legendele uitate care au modelat miturile arturiene: Iosif din Arimateea și primii Vânători ai Graalului
Legendele uitate care au modelat miturile arturiene: Iosif din Arimateea și primii Vânători ai Graalului
Cum îi sprijinim pe cei care au pierdut pe cineva drag ori sunt la final de viață? Ghid empatic, bazat pe psihologie
Cum îi sprijinim pe cei care au pierdut pe cineva drag ori sunt la final de viață? Ghid empatic, bazat pe psihologie
Gardieni, creatori și simboluri ale puterii: Dragonii nu au fost întotdeauna personaje negative
Gardieni, creatori și simboluri ale puterii: Dragonii nu au fost întotdeauna personaje negative
Ce se întâmplă cu creierul atunci când lucrezi în echipă?
Ce se întâmplă cu creierul atunci când lucrezi în echipă?
Locul în care trăiești influențează ce greutate ai, arată un nou studiu
Locul în care trăiești influențează ce greutate ai, arată un nou studiu
Test de cultură. Care fasole este toxică atunci când este mâncată crudă?
Test de cultură. Care fasole este toxică atunci când este mâncată crudă?
JWST a descoperit o galaxie spirală asemănătoare Căii Lactee undeva unde nu ar trebui să existe
JWST a descoperit o galaxie spirală asemănătoare Căii Lactee undeva unde nu ar trebui să existe
Un cosmonaut rus, eliminat dintr-o misiune care trebuia să ajungă la Stația Spațială Internațională. Ce s-a întâmplat?
Un cosmonaut rus, eliminat dintr-o misiune care trebuia să ajungă la Stația Spațială Internațională. Ce s-a întâmplat?
Un magician a uitat parola cipului implantat în propriul corp
Un magician a uitat parola cipului implantat în propriul corp
10 obiceiuri prin care putem încetini îmbătrânirea corpului nostru
10 obiceiuri prin care putem încetini îmbătrânirea corpului nostru
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se supuneau legii
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se ...
20 de lucruri uimitoare despre creierul uman
20 de lucruri uimitoare despre creierul uman
Marile companii de Inteligență Artificială sunt „mai puțin reglementate decât restaurantele”
Marile companii de Inteligență Artificială sunt „mai puțin reglementate decât restaurantele”
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026