Home » Cultură » Descoperă Acum: 20 de planete potenţial habitabile, găsite ”chiar sub nasul nostru”. Creierul astronauţilor care petrec mult timp în spaţiu îşi schimbă poziţia. Descoperire uriaşă pe fundul Mării Nordului

Publicat: 11.11.2017
20 de planete care ar putea susţine viaţa au fost găsite, savanţii sugerând că în univers există mai multe planete habitabile decât se credea anterior.
Expunerea pe timp îndelungat la microgravitaţie, în timpul călătoriei în spaţiu, poate afecta astronauţii din punct de vedere neurologic din cauza unui sindrom ce provoacă inversarea poziţiei în care se află craniul.

Epava celebrului submarin HMS Narwhal a fost găsită accidental în Marea Nordului, după 77 de ani, iar la bordul ei s-a făcut o descoperire macabră.

Mamiferele erau în general animale nocturne până când dinozaurii au fost omorâţi în urmă cu 66 de milioane de ani, concluzionează un studiu recent.

Un neurosavant a determinat care este cea mai sigură şi uşoară cale spre fericire.

Toate acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii, pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele în detaliu: