Home » Cultură » Descoperă Acum: Când va putea fi colonizată Marte. Populaţia de balene scade dramatic. Un nou tip de reactor nuclear, testat de SUA

Publicat: 11.08.2019
Colonizarea planetei Marte este un proiect care nu a înregistrat doar interes, ci şi o intensificare a eforturilor în acest sens. Pământenii din prezent nu vor fi însă părtaşi la acest eveniment.
O exoplanetă deformată de atracţia gravitaţională a stelei sale, descoperită recent de astrofizicieni, îi intrigă pe aceştia.

Populaţia de balene a înregistrat o scădere dramatică, numai în ultimele două luni au murit 2% dintre membrii speciilor.

Într-un context în care există din ce în ce mai multe temeri cu privire la energia nucleară, SUA va testa un nou tip de reactor nuclear.

Tesla a lansat un sistem de baterii la scară utilitară, pentru a stoca energia regenerabilă.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum din perioada 5 – 9 august 2019 pe care le puteţi vedea în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele pe larg: