Home » D:News » Dovada care atestă existenţa lui Bigfoot? O filmare a surprins o creatură de 210 cm înălţime (VIDEO)

Publicat: 17.05.2013
O creatură misterioasă despre care se crede că trăieşte în pădurile din nordul statului american New Mexico a intrat în atenţia unei echipe de biologi şi cercetători ce cred că au descoperit dovezi ce atestă existenţa unui veritabil Bigfoot.

De curând, membrii Bigfoot Field Researchers Organization (BFRO), organizaţie ce reuneşte cercetătorii ce doresc să colecteze dovezile ce atestă existenţa miticului Bigfoot, au vizitat munţii Jemez după ce câţiva elevi de liceu au realizat în acestă regiune o filmare cu ajutorul unei camere video termale în care se vede ceva ciudat.

Elevii realizau un proiect în pădure când au filmat o creatură bizară, de peste 210 centimetri înălţime.

Cercetătorii BFRO estimează că respectiva creatură, ce a fost filmată uşor înclinată în faţă în timp ce se deplasa, se afla la aproximativ 130 de metri distanţă atunci când a fost realizată captura video.

Elevii relatează că filmarea a fost realizată într-o zonă izolată, în care nu se găseau alţi pasionaţi de drumeţii. „Nicio urmă de urs, cerb sau elan nu a fost găsită în apropiere, iar creatura din clip avea corpul lat şi era mai înalt de 2 metri şi 10 centimetri, adică o formă tipică de Sasquatch”, se arată în descrierea clipului video.

„Nu este în totalitate convingătoare filmarea, deoarece cuprinde câteva elemente ciudate, dar totodată este posibil să fie reală”, a comentat Cliff Barackman, membru al BFRO însărcinat cu analizarea dovezilor, în cadrul emisiunii „Finding Bigfoot” difuzată de televiziunea Animal Planet.

Cel puţin unul din membrii echipei de cercetători, un biolog, are dubii referitoare la autenticitatea clipului video din cauza modului în care acesta a fost realizat.

„Este vorba despre trei elevi de liceu ce efectuează un studiu de teren pentru şcoală, văd ceva ciudat pe un deal şi se întâmplă să aibă la ei o cameră video cu care să înregistreze. Asta mă face să-mi pun nişte întrebări”, a comentat Ranae Holland.

Un alt membru al echipei de cercetători afirmă că este plauzibil ca elevii de liceu să încerce să regizeze o astfel de filmare, însă e foarte puţin probabil ca aceştia să reuşească să păcălească o echipă de cercetători, motiv pentru care BFRO a hotărât să investigheze.

Cercetătorii au poziţionat unul din membrii echipei în aceeaşi zonă în care a fost filmată creatura şi au comparat înălţimea acestuia (188 cm) cu cea a presupusului Bigfoot din imagini. Analiza a relevat că membrul echipei era mai scund decât creatura filmată.

În timpul vizitei efectuate în New Mexico, cercetătorii BFRO s-au întâlnit cu cetăţenii din zonă pentru a asculta relatările acestora.

O femeie din Jerez Springs a relatat o întâlnire terifiantă, lăcrimând pe măsură ce şi-a adus aminte. „M-am trezit în mijlocul nopţii şi m-am dat jos din pat. Fereastra mea dă în acea direcţie şi am văzut ceva pe geam. Creatura nu avea gât”, a spus femeia.

BFRO a fost fondată în 1995 şi este singura organizaţie de cercetare ştiinţifică ce are ca obiectiv studierea misterului Bigfoot/Sasquatch. Pe site-ul BFRO specialiştii oferă răspunsul la câteva întrebări ale publicului şi documentează apariţiile misterioaselor creaturi din America de Nord de-a lungul ultimilor 400 de ani.

Cele mai vechi relatări, ale amerindienilor, vorbesc despre creaturi ce „au asemănători uluitoare cu maimuţele antropoide păroase zărite recent”.

Surse: Daily Mail, Finding BigfootBFRO