Prima pagină D:News

Campanie de informare "Sănătatea-i cel mai bun prieten", lansată de Mediafax Group

09.02.2013 | ● Vizualizări: 149

Mediafax Group, în parteneriat cu Metropolitan Life şi Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro, lansează "Sănătatea-i cel mai bun prieten", o platformă de informaţie şi educaţie legată de sănătatea personală şi de soluţiile pentru păstrarea şi îngrijirea ei.

Sistemul sanitar, cel de asigurări de sănătate şi reforma sănătăţii sunt teme ce vor fi dezbătute pe larg în cadrul campaniei. Un public mai informat va fi un public mai sănătos - pentru ca va şti cum să-şi trateze sănătatea ca pe o investiţie personală. Este principiul cu care porneşte la drum pe 2 septembrie platforma online www.sanatateaprieten.ro, a cărei lansare va fi susţinută, timp de patru luni, de o campanie legată de probleme diverse între care malpraxisul, pachetul de bază, asigurările private de sănătate, dar şi automedicaţia si ultimele tehnologii in materie de îngrijirea sănătăţii.

"Sănătatea este proprietatea, dar şi responsabilitatea fiecăruia dintre noi. Este nevoie să ne cultivăm această responsabilitate printr-un stil de viaţă adecvat şi acces la informatii şi la servicii medicale de calitate. Împreună cu instituţiile statului putem găsi mijloace de a schimba în bine sistemul medical din ţara noastră", a declarat Theodor Alexandrescu, Preşedintele Metropolitan Life. "Cu aceste obiective ne implicăm activ în campania "Sănătatea-i cel mai bun prieten" şi împărtăşim din experienţa noastră locală şi din alte ţări unde populaţia deja utilizează eficient beneficiile oferite de asigurările private de sănătate", a adăugat Theodor Alexandrescu.

"Credem foarte mult că educaţia se poate face la orice vârstă, atât timp cât exista bunăvoinţă şi ajutor. Fundaţia MediaPro susţine proiectul "Sănătatea-i cel mai bun prieten" pentru dreptul oamenilor de a fi informaţi şi trataţi corect, într-un sistem de sănătate care de multe ori nu răspunde nevoilor pacienţilor. Sănătatea este un drept. Iar noi îl susţinem", a spus Liliana Şerban, Preşedintele Consiliului Director al Fundaţiei.



În perioada campaniei, în publicaţiile: Ziarul Financiar, Business Magazin, The One, Ce se întâmplă, doctore?, ProTV Magazin, cât şi pe website-urile www.zf.rowww.gandul.infowww.mediafax.rowww.descopera.ro şiwww.go4it.ro vor fi publicate materiale care vor trata temele menţionate mai sus.

De asemenea, subiecte importante vor fi dezbătute în cadrul unor ediţii speciale ale Gândul Live şi ZF Live, dar şi pe parcursul unor evenimente cu tematică medicală sau farma, cum sunt "ZF Pharma Summit 2013", "Mediafax Talks about Health Reform" sau "Gala Ce se intampla, doctore?".

În plus, cei mai importanţi specialişti din domeniu vor explica ce înseamnă reforma în sănătate şi prin ce transformări va trece sistemul sanitar din România. Toate materialele se vor regăsi pe site-ul campanieiwww.sanatateaprieten.ro, acestea fiind promovate şi pe pagina de Facebook "Sănătatea-i cel mai bun prieten".