Home » D:News » Bărbaţii şi femeile sunt afectaţi în mod diferit de infidelitatea partenerului. Ce au descoperit cercetătorii

Autor: Marius Comper 03.13.2014
Mai mult de jumătate dintre bărbaţi sunt mai afectaţi dacă partenera de viaţă are o aventură sexuală, decât dacă aceasta este infidelă emoţional, potrivit unui studiu recent efectuat de cercetătorii americani, conform dailymail.co.uk.

În cazul bărbaţilor, doar o treime dintre aceştia au afirmat că legătura emoţională a partenerei lor cu alt bărbat le produce mai multă suferinţă decât o aventură sexuală.

În schimb, patru cincimi dintre femei au afirmat că s-ar simţi mai geloase dacă partenerul lor s-ar îndrăgosti de altă femeie decât dacă acesta ar avea o relaţie extraconjugală bazată exclusiv pe sex.

Studiul cercetătorilor americani de la Universitatea de Stat din Kansas, publicat în revista Evolutionary Psychology, a fost bazat pe informaţiile colectate de la 477 de persoane adulte, bărbaţi şi femei.

Participanţii au fost intervievaţi cu privire la diferite scenarii despre infidelitate emoţională şi sexuală, iar, la final, au fost întrebaţi care dintre acestea li se pare mai dureroasă.

În general, femeile au considerat că infidelitatea emoţională a partenerilor lor era mai dureroasă decât infidelitatea fizică.

În cazul bărbaţilor, dacă femeia se îndrăgostea de bărbatul cu care avea o relaţie extraconjugală, partenerul de viaţă se simţea mai ofensat de infidelitatea fizică decât de implicarea emoţională a partenerei.

Cercetătorii americani au chestionat, de asemenea, participanţii în legătură cu stilul lor de viaţă, cu moralitatea şi apropierea emoţională de partener, precum şi în legătură cu istoricul sexual al acestora.

Bărbaţii au spus că scenariile referitoare la infidelitatea sexuală erau relativ mai deranjante decât scenariile referitoare la infidelitatea emoţională, iar, în cazul femeilor, era valabil fenomenul opus„, a declarat Gary Brase, autorul principal al studiului, de la Universitatea din Kansas.

Aproape jumătate dintre români păstrează în casă telefoanele vechi, în loc să le recicleze
O femeie se judecă de patru ani cu Apple, după ce soțul a murit înainte să îi poată da parola la cont
Ce este sindromul Triplu X?
Proclamarea Regatului României